عبداللهی:کمتر مربی در ایران دیده‌ام که مثل منصوریان برای تیمش وقت بگذارد/رحمتی و حسینی پشیمان هستند و عذر‌خواهی کردند



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی  ,عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:کمتر دیده‌ام مربیان ایرانی این همه وقت بگذارند ولی منصوریان تیمش را شناخت و شما دیدید تیمی که 8 بازیکن جدید داشت، رفته رفته جفت و جور شد.

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص پیروزی استقلال در دربی 84 گفت: این‌ها همه از حمایت تماشاگران است. جا دارد از همه هواداران استقلال که در این 2 بازی آخر حمایت خود را از ما اعلام کردند و در سرما و گرما به ورزشگاه آمدند تشکر کنم.

 

وی افزود: دوم از طرف خودم، از کادر فنی و علیرضا منصوریان ممنون هستم زیرا می‌بینم که آنها چقدر وقت می‌گذارند و با برنامه کار می‌کنند و مطمئن باشید که مزد تلاش‌شان را خواهند گرفت. من کمتر دیده‌ام مربیان ایرانی این همه وقت بگذارند ولی منصوریان آرام آرام تیمش را شناخت و شما دیدید تیمی که 8 بازیکن جدید داشت، رفته رفته جفت و جور شد و تکیه به جوانها جواب داد. مطمئن باشید روز به روز هم بهتر می‌شود.

 

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد که بعد از گل زودهنگام پرسپولیس، جوانان استقلال از هم نپاشند، گفت: من چون تمرینات تیم را دیده بودم و از آنالیزهای منصوریان خبر داشتم، می‌دانستم با اینکه گل خوردیم می‌توانیم برنده شویم.

 

عبداللهی درخصوص اتفاقات اواخر بازی گفت: بازی حساس است و همین حساسیت باعث بروز چنین اتفاقاتی شد. من می‌گویم نباید این اتفاقات رخ می‌داد ولی افتاد. رحمتی و سیدجلال هر دو کاپیتان‌های تیم‌هایشان بودند و مطمئن باشید الان پشیمان هستند و از هم عذرخواهی کرده‌اند؛ با اینکه معتقدم کار آنها اشتباه بود.

 

سرپرست تیم استقلال درخصوص اینکه آیا کادر فنی به مجید حسینی گفته بود که در آن دقایق حساس درون دروازه برود، گفت: کادر فنی از او سوال کرد و خودش داوطلبانه اعلام کرد که می‌خواهد درون دروازه بایستد.

 

وی با بیان این خبر که اسماعیلی 3 کارته نیست، گفت: اسماعیلی محرومیت خود را در بازی با ماشین‌سازی پشت سر گذاشت.

 

عبداللهی در پایان در خصوص زمان سفر تیم استقلال به امارات گفت: مقدمات سفر صورت گرفته و البته رایزنی‌هایی برای اعزام بازیکنان دانشجو به امارات صورت گرفته که فکر می‌کنم 7، 6 بازیکن جوان و دانشجو داریم که باید از طریق نامه‌نگاری با دانشگاه‌ها برای آنها مجوز خروج از کشور بگیریم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------