سلطانی‌فر: نگاهم به مساله حق پخش برای فوتبال برد-برد است



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,سلطانی‌فر

مسعود سلطانی‌فر به همراه معاونان خود با مسوولان صداوسیما دیدار کرد.

 

 

به‌ گزارش ‌ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در نشستی با اصغر پورمحمدی، مدیر شبکه سه و رییس شورای تخصصی صدا و سیما و مدیران کل بخش‌های مختلف خبری و تولید سازمان صدا و سیما با تشکر از نگاه دقیق و کارشناسی حوزه‌های مرتبط با ورزش این سازمان گفت‌: رویکرد مهم رسانه ملی در تقویت وحدت ملی، انسجام ملی و طرح مناسب و کارشناسانه نقدها به‌دور از هیاهو و جنجال، کمک بزرگی به مدیران و مسوولان ورزش کشور است.

 

او با اشاره به مخاطبان زیاد ورزش در شبکه‌های مختلف سازمان صدا و سیما گفت‌: در دیداری که چندی پیش با آقای علی عسگر، رییس سازمان صدا و سیما داشتم پیشنهاد راه‌اندازی دومین شبکه تلویزیونی ورزش را برای پوشش اخبار و مسابقات رشته‌های پایه و پر مدال دادم و به عنوان دستگاه متولی ورزش کشور آمادگی همراهی و حمایت از این موضوع را داریم.

 

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش به موضوع حق پخش تلویزیونی اشاره کرد و یادآور شد: نگاه من به این مساله مهم برای فوتبال، برد - برد است و در این مورد با رییس سازمان مفصل صحبت کرده‌ایم  و امیدوارم به زودی به راهکاری موثر دست پیدا کنیم.

 

سلطانی‌فر در ادامه این نشست با بیان نظر مقام معظم رهبری درباره ایجاد آرامش و امید و حفظ روحیه و شور انقلابی در برنامه‌های صدا و سیما، گفت‌: در برنامه‌های صدا و سیما هر مساله‌ای که موجب ایجاد غم، عصبیت، ناراحتی و در نهایت یاس و ناامیدی و سرخوردگی به خصوص برای جوانان شود باید پرهیز کنیم، چرا که آینده ایران عزیز بسیار روشن و پر امید است.

 

وزیر ورزش و جوانان با استقبال از بیان انتقاد صحیح، عالمانه و به موقع در صدا وسیما، اظهار کرد: همه مدیران و مسوولان ورزشی موظف به پاسخگویی در حیطه اختیارات و وظائف خود هستند و باید پاسخی منطقی به انتظارات و خواسته‌های مردم داد.

 

وی به دغدغه‌های فرهنگی خود برای ورزش نیز پرداخت و گفت‌: فرهنگ و اصلاح مشکلات فرهنگی در ورزش یک عزم همگانی را طلب می‌کند و سهم رسانه ملی در ترویج و تبلیغ مولفه‌های فرهنگی و نقش ارشادی - تربیتی این رسانه بسیار مهم است.

 

در ادامه‌ این جلسه پورمحمدی، رییس شورای تخصصی ورزش صدا و سیما با تقدیر از تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: آثار خوب مدیریتی حضور شما در این مدت دیده می‌شود و با انتخاب معاونان متخصص و آشنا به ورزش، کمک بزرگی به هدایت ورزش کشور کردید.

 

او ادامه‌ داد: صدا و سیما یک دستگاه حاکمیتی است و در تمام زمینه‌ها پشتیبان نظام و مسوولان آن است و تلاش دارد با انعکاس خواسته‌های مردم و مخاطبان، اعتماد به مدیران و خدمات آن‌ها بیش‌تر شود.

 

در ادامه این نشست معاونان وزارت‌خانه داورزنی، احمدی، شعبانی بهار و خانم محمدیان و مدیران کل و مسوولان شبکه‌های مختلف معاونت‌های سیما، استان‌ها، برون مرزی و سیاسی به بیان دیدگاه‌های‌شان پرداختند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------