عبدالله ویسی: بازی با پرسپولیسِ بازنده خیلی خطرناک است/ محکوم به پیروزی هستیم



  اخبار ورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,عبدالله ویسی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: این تیم دربی را باخته و به همین خاطر بازی کردن با سرخپوشان خطرناک است.

به گزارش مهر، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد و محکوم به ردن سپاهان است. ما هم باید خودمان را از میانه های جدول به بالا بکشیم. پس از دربی پرسپولیس شرایط سختی دارد و هواداران ما هم از جایگاه تیم راضی نیستند.

 

ویسی ادامه داد: به همین خاطر این بازی خیلی خطرناک است. ما به پرسپولیس بازنده خورده ایم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد غیبت مدافع میانی و کاپیتان پرسپولیس گفت: سیدجلال خودش یک تیم است و حالا که نیست نباید بگوییم با نبودن او تیم به مشکل می خورد. شاید غیبت این بازیکن به تیم ما لطمه بزند.

 

وی ادامه داد: من روزهای سختی را در سپاهان پشت سر می گذارم و شش ماه است یک بار فقط خانواده ام را دیده ام. امیدوارم روزی لبخند روی لبان ما هم بیاید.

 

ویسی در مورد دست های پشت پرده و حق خوری در مورد تیمش گفت: همانطور که کارشناسان داوری نیز گفته اند در چند دیدار گذشته داوری علیه تیم سپاهان بوده است. از شش بازی ما فقط در بازی با نفت تهران آسیب ندیدیم اما در مجموع اگر ما ببریم کسی نمی تواند کاری کند.

 

وی در مورد جذب جباروف و اختلافاتی که بوجود آمد گفت: سوء تفاهمی بود که بین ما بوجود آمد و من هم مقصر بودم. جباروف بازیکن خوبی است که خیلی می تواند به ما کمک کند و امیدوارم در دیدار برابر پرسپولیس هم بتواند به تیم ما کمک کند.

 

عبدالله ویسی در مورد اظهارات ذوالفقارنسب که گفته بود نویدکیا کاری کرد که فرکی برود گفت: من نمی توانم در این مورد نظر بدهم. استیماچ آمد و شعار حیا کن و رها کن را شنید و رفت، فرکی هم همینطور، کرانچار هم با همین روش رفت. وقتی این اتفاقات در مورد چند مربی کارنامه دار رخ می دهد حتما خبری هست.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه به نقل از وی عنوان شده بود که قهرمان شدن با چند ملی پوش کاری ندارد گفت: من اصلا چنین اظهار نظری نداشته ام و هیچ وقت به همکارم بی احترامی نمی کنم. منظورم در اختیار داشتن چند بازیکن ملی پوش و تاثیر بر کیفیت بازی بود.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان پرسپولیس چاق هستند که کی روش چنین اظهار نظری کرده است گفت: اینکه بخواهیم از این اظهار نظر به عنوان کنایه استفاده کنیم کار خوبی نیست. من کی روش را دوست دارم اما نباید به گونه ای رفتار کنیم که این کار به موضوعی برای مزاح تبدیل شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------