لیگ قهرمانان اروپا؛ برد قاطع میزبان‌ها در شب سوپرگل‌های دیدنی!



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, فوتبال

بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل حریفان به برتری رسیدند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در شب دوم دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف حریفان رفتند که هر دو تیم پیروز از زمین خارج شدند. رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حالی میزبان ناپولی بود که این دیدار یک مهمان ویژه به نام دیگو مارادونا داشت. اسطوره فوتبال آرژانتین که سابقه بازی در ناپولی را دارد، به برنابئو آمده بود تا این بازی را از نزدیک تماشا کند. رئالی‌ها هم یک طرفدار ویژه یعنی رافائل نادال داشتند که همین چند وقت پیش مقام دوم بازی‌های تنیس آزاد استرالیا را کسب کرده بود.

 

در حالیکه فقط ۸ دقیقه از بازی گذشته بود، یک گل استثنایی از لورنزو اینسینیه همه را در برنابئو در بهت فرو برد. اینسینیه ناپولی را جلو انداخت تا حملات رئال شروع شود. در ادامه بازی کهکشانی‌ها با گل بنزما بازی را به تساوی کشاندند. در آغاز نیمه دوم تونی کروس روی حرکت انفرادی رونالدو صاحب موقعیت شد و گل دوم بازی را زد. کاسیمیرو برزیلی هم فقط چند دقیقه زمان لازم داشت تا با یک سوپر گل حساب کار را ۳-۱ به سود رئال کند. در ادامه شاگردان ساری در تلاش برای جبران یکی از گل‌های خورده و ساده‌تر شدن کار در ناپل بودند که موفق به انجام این کار نشدند.

 

در مونیخ هم جدال تکراری بایرن و آرسنال دوباره با یک نتیجه تکراری که برد بایرن باشد همراه بود. باواریایی‌ها بازی را خیلی خوب شروع کردند و آرین روین با شوتی که به کنج دروازه اسپینا فرستاد، تکمیل کننده گل‌های دیدنی دیشب بود. در ادامه بازی الکسیس سانچز که این روزها بسیار برای آرسنال موثر ظاهر شده، روی ضربه برگشتی پنالتی‌ای که خودش زد بازی را به تساوی کشاند.

 

در ادامه اما با آغاز نیمه دوم شاگردان آنچلوتی به حریف رحم نکردند. رابرت لواندوفسکی ابتدا تیمش را ۲-۱ از حریف پیش انداخت و پس از او هم تیاگو آلکانترا با دو گل در فاصله ۷ دقیقه حساب کار را ۴ بر ۱ کرد. این اما پایان کار نبود. توماس مولر در حالیکه ۳ دقیقه به پایان بازی مانده بود، گل پنجم را هم وارد دروازه آرسنال کرد تا بدترین شکست سال ۲۰۱۷ این تیم را رقم بزند. با این نتیجه کار آرسن ونگر و تیمش در بازی برگشت بسیار سخت خواهد بود و شاید دوباره حذفی توسط بایرن مونیخ در انتظار آنها باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------