سوپراستار استقلال از تنها بلایی گفت که می‌تواند کارشان را تمام کند!



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی , استقلال

  تماشاگران امروز نوشت: ستاره گلزن استقلال از شرایط این روزهای تیم‌اش می‌گوید.

 

فرشيد اسماعيلي‌، حالا يكي از آن ستاره‌هاي جوان استقلال است. ستاره‌اي كه كار را براي تيم‌اش در مي‌آورد، گل مي‌زند و گل مي‌سازد و خلاصه اينكه هر كاري براي رسيدن استقلال به پيروزي انجام مي‌دهد. روزهاي خوب فرشيد البته قبل از دربي آغاز شده بود و او در بازي با ذوب‌آهن هم توانست مثل دربي يك گل بزند و يك پاس گل بدهد تا باز هم مرد اول تيم علي‌منصور لقب بگيرد.

 

*در بازي با ذوب‌آهن توانستي مثل دربي هم گل بزني و هم پاس گل بدهي.

اين بازي براي ما اهميت زيادي داشت. علي آقا هم از قبل روي حساسيت اين بازي تأكيد كرده بود. ذوب‌آهن هميشه تيم خوب و سفت و سختي در اصفهان است، اما خدا را شكر مي‌كنم كه توانستيم در اين بازي برنده باشيم. ما اسير غرورهاي كاذب، به دليل بردهايي كه در روزهاي اخير به دست‌ آورده بوديم، نشديم و توانستيم ذوب‌آهن را شكست دهيم.

 

*خيلي‌ها حالا مي‌گويند فرشيد اسماعيلي ستاره استقلال است.

در تيم ما همه ستاره هستند. اين‌طور نيست كه يك نفر همه‌كاره باشد. وقتي مي‌بريم، همه برنده‌ايم و وقتي مي‌بازيم، همه بازنده‌ايم.

 

*درباره گلزني‌هاي دو - سه هفته اخير حرف بزن. خوب در حمله‌ها شركت مي‌كني و خيلي خوب پاس گل مي‌دهي.

در بازي با ذوب‌آهن كمي آزادتر بازي كردم. سعي مي‌كردم به موقع در حمله‌ها شركت كنم. وقتي خسرو توپ را سانتر كرد مي‌دانستم كه اگر حمله كنم به آن توپ مي‌رسم. خوشبختانه همين اتفاق افتاد و توانستم دروازه ذوب‌آهن را باز كنم. در صحنه پاس گل هم بهنام را ديدم كه پس از نفوذ من حركت كرد و به سمت دروازه رفت. تأمل نكردم و سريع پاسم را دادم. خدا را شكر مي‌كنم كه او هم توانست در اين بازي گل بزند. به نظر خودم گل و پاس گل‌هايي كه مي‌دهم حاصل كار همه بچه‌هاي تيم است.

 

*استقلال اين هفته مقابل الاهلي بازي مي‌كند. نخستين بازي در ليگ قهرمانان. فكر مي‌كني اين بازي با چه نتيجه‌اي رقم مي‌خورد؟

الاهلي تيم سر سختي است. اگر اشتباه نكنم آنها نايب‌قهرمان آسيا هستند. بازيكنان خوبي هم دارند. با اين حال ما براي پيروزي به ميدان مي‌رويم. اميد زيادي داريم كه بتوانيم با شكست دادن آنها گام نخست را محكم برداريم.

 

*فكر مي‌كنيد بتوانيد اين تيم را هم با نتيجه سه گل شكست دهيد؟ هواداران شما كه همين انتظار را دارند.

در فوتبال هيچ چيز مشخص نيست. ما براي همه حريفان خودمان احترام ويژه‌اي قائل‌ايم. دوست داريم در هر بازي گل‌هاي زيادي بزنيم، اما بعضي از بازي‌ها گره مي‌خورد و نمي‌شود كاري كرد.

 

*اين روزها همه از استقلال حرف مي‌زنند. خيلي از هواداران شما بر اين عقيده‌اند كه تيم شما مي‌تواند حتي قهرمان شود.

ليگ هنوز تمام نشده، اما چيزي كه من مي‌دانم اين است كه نبايد مغرور شويم. هشت بازي مي‌شود 24 امتياز. ما تمام تلاش خودمان را مي‌كنيم تا در آخر فصل بهترين نتيجه را بگيريم. نتيجه‌اي كه دل هواداران‌مان را شاد كند.

 

*استقلال مي‌تواند راهي مرحله بعدي ليگ قهرمانان شود؟

ما كه تازه روحيه گرفته‌ايم و همان‌طور كه بازي ما با ساير تيم‌ها سخت است، شك نداشته باشيد كه بازي آنها هم مقابل جوانان استقلال سخت خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------