برانکو: پرسپولیس بهترین تیم ایران است/ برای الهلال احترام قائلیم



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی ,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌ترین گروه است، گفت: برای الهلال احترام قائلیم ودوست داریم با بازی زیبا هوادارانمان را شاد کنیم

 به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با الهلال عربستان گفت: بازی با الهلال جای خوشحالی دارد. گروه ما سخت ترین گروه در مرحله مقدماتی است. گروهی که در آن الهلال قهرمان عربستان، الریان قهرمان قطر، پرسپولیس بهترین تیم ایران و الوحده قوی ترین تیم امارات قرار دارند.

 

وی افزود: مفتخر و خوشحالیم که فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داریم و بلافاصله اولین بازی ما هم با الهلال برگزار خواهد شد. متاسفانه این بازی در تهران انجام نمی شود و در عمان به مصاف حریف خواهیم رفت. اگر این بازی در تهران بود، با حضور تعداد زیاد هواداران شاهد آن بودیم.

 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: اولین بازی، مهمترین بازی یعنی دیدار الهلال و پرسپولیس است. اولین بازی بسیار اهمیت دارد چون مسیر اصلی ما در مسابقات دیگر را از الان مشخص می کند. احترام زیادی برای الهلال قائلیم که تیم خوبی دارد اما ما هم هدف و فلسفه خاص خودمان را داریم. دوست داریم با بازی زیبا، هوادارانمان را شاد کنیم.

 

برانکو یادآور شد: فلسفه و دیدگاه ما این است که هر بازی را با قدرت و زیبایی تمام برگزار کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------