دایی: نمی‌خواهیم حقی از تیم‌های دیگر ضایع شود/ قول و قرارهایی گذاشتیم



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی , دایی

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه نمی خواهد حقی از تیم های دیگر ضایع شود از پیگیری مجدد تمرینات تیمش خبر داد.

به گزارش مهر، علی دایی، محسن خلیلی، ایمان مبعلی، وحید حمدی نژاد، آل نعمه،  محمد قاضی، ایگور پراهیچ و آندرانیک تیموریان صبح امروز به نمایندگی از سایر نفرات به فدراسیون فوتبال رفتند و در جلسه ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره مسایل مالی به گفت و گو پرداختند.

 

در این جلسه تاج اعلام داشت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مسایل مربوطه را پیگیری خواهند کرد.

 

پس از اتمام جلسه دایی در جمع خبرنگاران ضمن ابراز امیدواری به حل مشکلات اعلام داشت برای اینکه حق دیگر تیم ها تضیییع نشود تمرینات تیم از امروز از سر گرفته می شود.

 

وی در مورد دلایل تمرین نکردن تیمش در روزهای گذشته گفت: با توجه به قول و قرارهایی که از ابتدای فصل برای پرداخت مطالبات بازیکنان صورت گرفت اما عملی نشد، بازیکنان تصمیم گرفتند تمرین نکنند.

 

وی افزود: متأسفانه از ابتدای فصل شاهد چنین بدقولی‌هایی بودیم و برخلاف میل باطنی و با وجود آنکه دوست ندارم تمرینات تعطیل شود، این اتفاق صورت گرفت. قبلاً چندین بار بازیکنان با خواهش و تمنا تمرین کردند، ولی این بار به هیچ عنوان حاضر نیستند تمرین کنند و خلف وعده‌هایی صورت گرفته که ناراحت‌کننده است.

 

علی دایی با تاکید بر اینکه مسئولان باشگاه باید به فکر حل مشکلات بازیکنان تیم نفت باشند خاطرنشان کرد: در جلسه ای که با آقای تاج داشتیم قول و قرارهایی گذاشتیم و امیدوارم بزودی مشکلات تیم ما حل شود.

 

وی در خصوص اینکه چرا کارت بازی شهباززاده صادر نمی‌شود، گفت: این مسائل را من نباید پاسخ بدهم و باشگاه باید آن را حل کند. سجاد هم پسر خوبی است و هم فوتبالیست بزرگی است که می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند، اما مشکلات باید حل شود. من نمی‌دانم آیا باشگاه اقدامی در این مورد کرده یا خیر.

 

طبق اعلام محسن خلیلی به تیم، بازیکنان نفت از ساعتی دیگر در ورزشگاه نوبنیاد تمرین خواهند کرد. 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------