آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

منصوریان: هواداران به کسانی که نوک بینی‌شان را می‌بینند، توجه نکنند



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,منصوریان

سرمربی استقلال تهران با آماده خواندن تیمش برای مصاف با التعاون گفت که بازیکنانش تیمش تشنه و گرسنه یادگیری هستند.

  به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در اظهاراتی درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از مصاف با التعاون عربستان در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی با الاهلی در حالی برگزار شد که بازیکنان جوان ما اولین تجربه آسیایی خود را پشت سر می‌گذاشتند. روند بازی خوب بود ولی بازیکنان به صورت جزئی در شرح وظایف خود دچار اشتباه شدند که ما در این هفته روی این اشتباهات کار کردیم. بازیکنان در این هفته خیلی خوب و با انگیزه تمرین کردند. آنها در مسائل تاکتیکی گوش به فرمان و هر روز در حال یادگیری هستند.

 

ما از نظرات بزرگانمان در مسائل فنی استفاده می‌کنیم. متاسفانه دیده‌ام که در مطبوعات گفته شده که التعاون تیم ضعیفی است اما امکان ندارد که تیم ضعیف بتواند سهمیه به دست بیاورد. من به بازیکنانم گفتم که مثل اروپا، تیم‌های اول تا سوم مستقیم به جام باشگاه‌ها راه پیدا می‌کنند. بازی‌ها خیلی به هم نزدیک است و تیم‌ها هر چقدر کیفیت بالاتر و انضباط تاکتیکی بیشتری داشته باشند، می‌توانند موفق باشند. ما می‌دانیم التعاون در دفاع آسیب‌پذیر است و باید از این مسئله استفاده کنیم.

 

او افزود: از هوادارانمان در امارات متشکرم که ما را در آنجا تنها نگذاشتند و قطعا هوادارانمان در عمان هم ما را تنها نمی‌گذارند. بازیکنان ما زیر پرچم ایران می‌جنگند تا از اعتبارش دفاع کنند. تنها نقطه امیدواری ما همین است که جوانانمان تشنه و گرسنه یادگیری و موفقیت هستند و از این جهت به آنها خیلی امیدوارم.

 

وی ادامه داد: ما مسیر جام باشگاه‌های آسیا را مثل لیگ پله‌پله می‌بینیم تا به نقطه مد نظر برسیم. خدا را شکر انرژی خوبی در تیممان می‌بینم. خیلی دوست داشتیم بازی با التعاون را در تهران برگزار کنیم چون با ۱۲۰ هزار هوادار به راحتی حریف تیم‌های عربی می‌شویم. هواداران واقعا یار دوازدهم ما هستند اما مجبور شدیم به عمان بیاییم و بعد از خدا امیدمان به هواداران در عمان است. سه امتیاز التعاون حیاتی است و باید زیرک باشیم.

 

سرمربی استقلال با اشاره به چمن خوب ورزشگاه سلطان قابوس گفت: آن قدر زمین‌های امارات و عمان خوب هستند که نگران برگشت به ایران و کار در کمپ هستیم. یک زمین خوب نیاز اصلی مسابقه است. زمین خوب کیفیت کار تاکتیکی را مشخص می‌کند. زمین دیزل تبریز، غدیر اهواز و آزادی باید الگو شوند.

 

منصوریان در پایان افزود: امیدوارم دعای هواداران بدرقه ما باشد. برخی دوستان از ما انتقاد می‌کنند ولی هر وقت که می‌بریم، پیدایشان نیست ولی هر وقت مساوی کنیم یا ببازیم می‌آیند و مصاحبه می‌کنند. از هواداران می‌خواهم به جوانان استقلال اطمینان کنند و به کسانی که فقط جلوی بینی خود را می بینند، توجهی نکنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------