آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

وزیر ورزش : فدراسیون فوتبال باید به دعوای برانکو و کی روش پایان دهد



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, وزیر ورزش

مسابقات مهم مقدماتی جام جهانی را تا کمتر از سه هفته آینده در پیش داریم و باید فضای آرامی در فوتبال کشور حاکم شود.

وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال دستور داد که با سرعت به حاشیه های اخیر که میان برانکو و کی روش به وجودآمده است پایان دهد.

 

به گزارش عصرایران ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در سفری که مازندران داشته و در مراسم افتتاح ورزشگاه 10هزار نفری آمل در مورد شرایط فعلی تیم ملی گفت :« فوتبال ایران به فضای آرام نیاز دارد و فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع تر به دعواهای اخیر میان کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ پایان دهد»

 

صحبت های وزیر ورزش در حالی مطرح می شود که کارلوس کی روش و برانکو از حدود چهل روز پیش به خاطر اردوی تیم ملی با یکدیگر به مشاجره پرداخته اند و حالا کار به جایی رسیده که به نظر می رسد سرمربی تیم ملی بازیکنی از پرسپولیس در فهرست نهایی خود نخواهد داشت.

 

این اتفاق سبب شده که فشارهابه فدراسیون فوتبال برای دعوت ستاره های پرسپولیس افزایش پیدا کند و در نتیجه شایعه ای در مورد اخراج کی روش منتشر شده است. این شایعه البته همزمان شده با تهدید غیررسمی فدراسیون توسط کی روش که در صورت دخالت فدراسیون در افراد دعوت شده به تیم ملی او به صورت یکطرفه قرارداد را ترک خواهد کرد.

 

وزیر ورزش که در این سفر به افتتاح چند پروژه دیگر در مازندران خواهد پرداخت به ایرنا گفته:« به دغدغه های علاقه مندان به فوتبال واقف هستم و فدراسیون فوتبال این مشکل را برطرف خواهد کرد.»

 

مسعود سلطانی فر در مورد آینده نزدیک تیم ملی و بازی های ایران مقابل قطر و چین گفت:«مسابقات مهم مقدماتی جام جهانی را تا کمتر از سه هفته آینده در پیش داریم و باید فضای آرامی در فوتبال کشور حاکم شود.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------