آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

اتفاقی که برای منصوریان خوب نیست



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, فوتبال

قرارداد تعدادی از بازیکنان جوان و خوب استقلال در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

 به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان از استقلال تیمی ساخته که به گواه کارشناس ها می تواند چند سالی برای این باشگاه افتخار کسب کند. درخشش بازیکنان جوان البته برای باشگاه یک خطر هم برای اسقتلال به حساب می آید. نسلی از فوتبالیست های جوان ایران به اروپا کوچ کرده اند و بازیکنان جوان استقلال هم سودای رفتن به آن قاره را در سر دارند. نکته اینجاست که قرارداد تعدادی از بازیکنان جوان استقلال در پایان فصل تمام می شود و این مسئله نگرانی هایی برای منصوریان به وجود آورده است.

 

فرشید اسماعیلی و بهنام برزای از جمله بازیکنان اثرگذاری هستند که قرارداد شان در پایان فصل به پایان می رسد. درباره امید نورافکن و سید مجید حسینی هم شایعه زیاد است. عده ای می گویند قراردادشان تمام شده است و عده ای می گویند نه اینطور نیست. البته همین که مدیر برنامه های نورافکن از باشگاه درخواست رقم نسبتا سنگینی برای فصل بعد کرده نشان می دهد او قرارداد ندارد. در هر صورت منصوریان از باشگاه درخواست کرده تا سریعا مشکل قرارداد این بازیکنان را برای فصل بعد حل کند. حقدوست هم به صورت قرضی از نفت تهران آمده و منصوریان باید او را هم به صورت قطعی از این باشگاه بگیرد که قطعا این کار نسبتا سخت خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------