شوک به فوتبال آلمان / بیماری کشنده ستاره تیم ژرمن ها را مجبور به خداحافظی می کند



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,فوتبال آلمان

ماریو گوتزه همان بازیکنی است که در فینال جام جهانی 2014 گل پیروزی و قهرمانی بخش آلمانی ها مقابل آرژانتین را به ثمر رساند.

به گزارش جام جم آنلاین ، اما روز گذشته خبری درباره این بازیکن 25 ساله فوتبال آلمان را به شوک فرو برد.

 

روزنامه سان انگلیس خبری را منتشر کرد که هواداران این بازیکن آلمانی را در شوکی بزرگ فرو برد. در این خبر ساز آمد که گوتزه به بیماری نادری دچار شده که ممکن است به خداحافظی او از مستطیل سبز منتهی شد.

 

بیماری گوتزه خلل هورمون سوخت و ساز در بدن نام دارد که باعث می‌شود مواد غذایی در یک جای بدن متراکم شود و به مواد سازنده دیگر تبدیل نشود. تراکم این مواد غذایی در بدن باعث خلل در رشد طبیعی اندام و حتی از کار افتادگی جسمی و ذهنی می‌شود و چه بسا باعث مرگ فرد شود.

 

این بیماری نیاز به درمان طولانی مدت دارد و به احتمال خیلی زیاد باعث شود تا زننده گل پیروزی ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کند. خود گوتزه در این‌باره گفت‌: طبیعی است که من برای بازگشت به زمان زیادی نیاز دارم. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بار دیگر به میادین برگردم.

 

مایکل زورک، مدیر باشگاه دورتموند هم درباره وضعیت گوتزه گفت‌: همه ما از ماریو حمایت می‌کنیم و برای مداوای او هر آن چه که لازم باشد انجام می‌دهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------