رئال مادرید 10 نفره از شکست فرار کرد/ بارسلونا صدرنشین لالیگا شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,رئال مادرید

رئال مادرید 10 نفره با تساوی برابر لاس پالماس صدرنشینی‌اش را در لالیگا از دست داد و با یک بازی کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت.

 به گزارش ایسنا، رئال مادرید بامداد امروز (پنجشنبه) در هفته بیست و پنجم لالیگا برابر لاس پالماس قرار گرفت و برابر مهمانش سه بر سه متوقف شد.

 

هنوز بازی به دقیقه یک نرسیده بود که آلوارو موراتا گل نخست بازی را در ثانیه 33 به ثمر رساند اما داور گل را آفساید اعلام کرد. با این حال مادرید خیلی زود دوباره دروازه لاس پالماس را باز کرد. ایسکو توانست برای تیمش در دقیقه هشت گلزنی کند. در مقابل تاتا با یک ضربه زیبا بازی را پس از چند دقیقه به تساوی رساند. در ادامه با وجود این که دو تیم فرصت های گلزنی داشتند توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

 

در شروع نیمه دوم مادرید با اخراج گرت بیل 10 نفره شد. مهاجم ولزی روی بازیکن حریف خطا کرد و کارت زرد گرفت. سپس در یک بحث لفظی بازیکن لاس پالماس را هل داد و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. اشتباهات سفیدپوشان ادامه پیدا کرد و سرخیو راموس با خطا هند یک پنالتی تقدیم لاس پالماس کرد. جاناتان ویرا توانست گل دوم تیمش را در دقیقه 56 به ثمر برساند. مادرید  پس از این گل به حملات خود افزود اما در یک ضد حمله دوباره دروازه اش باز و بازی سه بر یک شد. این گل را بواتنگ در دقیقه 60 به ثمر رساند.

 

 

مادریدی ها با حمایت هوادارانشان حریف را کاملا تحت فشار قرار دادند و دوباره گل موراتا در شرایط آفساید به ثمر رسید. توپ‌های بازیکنان مادریدی در درون دروازه تیم مهمان قرار نمی‌گرفت تا این که داور یک پنالتی به نفع میزبان اعلام کرد و کریستیانو رونالدو توانست اختلاف را در دقیقه 86 به یک گل برساند. مهاجم پرتغالی چند دقیقه بعد گل مساوی را به ثمر رساند اما رئال مادرید با وجود کسب امتیاز نتوانست به صدر جدول صعود کند و 56 امتیازی باقی ماند. در این شرایط بارسلونا با یک امتیاز و یک بازی بیشتر صدرنشین جدید لالیگا لقب گرفت.

 

در دیگر بازی‌ها، اسپانیول و سلتاویگو به تساوی دو بر دو رسیدند و گرانادا دو بر یک آلاوس را شکست داد.

 

دیگر دیدار های این هفته امشب(پنجشنبه) و بامداد فردا(جمعه) برگزار می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------