آتش سوزی هیات قایقرانی بوشهر عمدی اعلام شد



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, آتش سوزی هیات قایقرانی

رییس هیات قایقرانی بوشهر از عمدی بودن آتش سوزی این هیات و کمپ قایقرانی بوشهر خبر داد.

زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آتش سوزی این هیات، اظهار کرد: پیگیری‌ها را انجام داده‌ایم و نظر کارشناسان آتش نشانی این بود که آتش سوزی عمدی است. به همین دلیل از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری هستیم تا به نتیجه‌ لازم برسیم.

 

رییس هیات قایقرانی بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا به شخص خاصی مظنون هستید، گفت‌: چند ماه پیش یکی از کارمندان هیات را اخراج کردیم که اکنون اصلی ترین مظنون ما برای آتش سوزی عمدی هیات و کمپ قایقرانی بوشهر، اوست. هیچ کس دیگری مشکلی با ما نداشت، اما باز هم جای تاکید دارد که مشخص نیست که چه کسی این کار را  انجام داده است.

 

او افزود: پلیس آگاهی از ما نامه کارشناسی آتش نشانی را خواسته تا پرونده کامل و مورد پیگیری قرار بگیرد. همه مدارکمان را کامل کردیم تا بتوانیم خیلی سریع از مسیر قضایی به نتیجه‌ برسیم.

 

رییس هیات قایقرانی بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا امکانات و قایق ها بیمه بودند، گفت‌: متاسفانه بیمه نبودند. خودمان باید آنها را بیمه می کردیم اما به دلیل کمبود بودجه و هزینه‌های بالا این کار را انجام ندادیم. 150 میلیون قایق در این آتش سوزی سوخته و ما تنها می‌توانیم پیگیر ماجرا باشیم تا متهم را شناسایی کنیم.

 

او در پایان گفت‌: آقای امینی ، رییس فدراسیون و مسئولان شهر قول حمایت از هیات را داده‌اند  و ا میدواریم که خیلی زود همه چیز را درست کنیم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------