آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

استقبال سرد بازیکنان تیم ملی از آهنگ خواجه امیری




 اخبار ورزشی - استقبال سرد بازیکنان تیم ملی از آهنگ خواجه امیری

مراسم رونمایی از آثار فرهنگی هنری حامی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با حاشیه‌هایی همراه بود که شاید جالب‌ترین آنها واکنش کادر تیم به پخش آهنگ تیم ملی بود!

اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات جام جهانی

 

شب گذشته (یکشنبه) رونمایی از آثار فرهنگی هنری حامی تیم ملی برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

* با توجه به برخورد سردی که دیروز کی‌روش با کفاشیان در محل تمرین تیم ملی داشت به نظر می‌رسید او به مراسم نیاید اما ظاهرا توافق‌هایی که در بحث اسپانسرینگ تیم ملی شده بود باعث شد کی‌روش به همراه دستیاران و همینطور تک‌تک ملی‌پوشان وارد مراسم شوند. البته آنها پس از گذشت حدود نیم ساعت از برنامه وارد سالن شدند.

* کی‌روش و کادرش در ردیف‌های عقب‌تر سالن بودند اما پس از دقایقی برخی مسوولان کی‌روش را به ردیف اول و کنار کفاشیان بردند.

* در آخرین بخش‌های برنامه از آهنگ تیم ملی با صدای احسان خواجه‌امیری و پخش تصاویری که گفته می‌شد در کمتر از 24 ساعته گذشته آماده شده بود، رونمایی شد. چون تیم ملی بخاطر سفر اتریش قصد داشت زودتر سالن را ترک کند، دوباره این آهنگ پخش شد و مجری برنامه از حضار خواست با صدای دست آن را همراهی کنند. در میان اعضای تیم ملی تنها بعضی از اعضای کادر فنی و کی‌روش دست می‌زدند و بازیکنان فقط تماشا می‌کردند!

 ** کی‌روش تنها کسی بود که دو مرتبه به درخواست مجری برنامه توسط حضار تشویق شد.

** با وجود آن که اعلام شده بود هنرمندان و چهره‌های فوتبالی زیادی در مراسم شرکت می‌کنند، به غیر از دو‌، سه بازیگر تلویزیونی و پیشکسوت فوتبالی هیچ خبری از چهره‌های دیگر نبود. انتظار می‌رفت به خاطر تیم ملی استقبال خوبی از سوی چهره‌ای شاخص‌ فوتبال ایران صورت گیرد اما بیشتر حضار در سالن را خانواده‌ها تشکیل می‌دادند!

 ** گفته شده بود آهنگ تیم ملی با صدای خواجه‌امیری به صورت زنده اجرا می‌شد که این هم نشد و صدای او با پخش تصاویری همراه بود.

 ** در این برنامه از آثار هنری جالب توجهی رونمایی شد و خالق آثار هم توسط وزیر ورزش و جوانان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس فدراسیون فوتبال مورد تقدیر قرار گرفتند.

 * هنگام امضای تفاهم‌نامه فدراسیون با یکی از اسپانسرهای تیم ملی، فریاد بلند عکاسان از طبقه فوقانی در سالن می‌پیچید که می‌خواستند دوربین‌های پایین کنار بروند و بعضا کادرشان را تنظیم کنند.

 * یکی از نکات خوب برنامه شروع نسبتا به موقع آن بود، هرچند باز در انتها حدود یک ساعت برنامه دیرتر از پیش‌بینی‌ها تمام شد.
اخبار ورزشی -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------