سرمربی قطر کی‌روش را متهم کرد!



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی, کی روش

فاسوتی می‌گوید قطر می‌تواند ایران را در دوحه شکست دهد.

 به گزارش خبرآنلاین، خورخه فاسوتی سرمربی اروگوئه ای تیم ملی قطر امید زیادی به شکست ایران در بازی برگشت دارد. در دوره قبل مقدماتی جام جهانی، تیم ملی توانست با گل رضا گوچی قطر را در دوحه شکست دهد و می خواهد آن خاطره را دوباره تکرار کند.

 

قطری ها اما باور دارند که می توانند در بازی سوم فروردین برنده باشند. این مسئله در حرف های تازه خورخه فاسوتی هم کاملا به چشم می آید: «بازیکنان تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر در دیدار رفت که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد خوب ظاهر شدند و همه دیدند که چه بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. آن دیدار ثابت می‌کند که بازیکنان قطر کیفیت بالایی دارند و توان شکست دادن ایران را در دیدار برگشت دارند.»

 

او همچنین کارلوس کی روش را متهم به ایجاد فضای منفی کرد: «سرمربی ایران در نشست خبری پیش از بازی رفت صحبت‌های منفی مطرح و اتمسفری ایجاد کرد که روی بازیکنان قطر تأثیر گذاشت. هر چند من آن‌ زمان در تیم ملی قطر نبودم، اما فکر می‌کنم تیم ایران مشکلاتی را در بازی رفت ایجاد کرد و با جنگ های روانی مربی پرتغالی اش توانست بازی را ببرد اما این بار ما باهوش تر خواهیم بود.»

 

فاسوتی در پایان گفت احکامی که فیفا به خاطر جنجال بازی رفت ایران و قطر صادر کرد، برای آنها بسیار سنگین بود: «فیفا می توانست حکم های ملایم تری صادر کند.»

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------