آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

حسین فرکی: به شرایط فعلی استقلال کاری ندارم/از بازیکنانم راضی هستم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,حسین فرکی

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: به شرایط استقلال که گفته می‌شود دو روز است تمرین نکرده کاری ندارم و تنها تمرکزم پیروزی برابر این تیم است.

به گزارش  مهر، حسین فرکی در نشست خبری تیمش قبل از دیدار برابر استقلال تهران گفت: فردا باید دیدار برگشت مقابل آبی‌پوشان را برگزار کنیم، استقلال در نیم فصل دوم متحول شده و به مراتب بهتر از دور رفت، نتایج خوبی کسب کرده، اما ما به شرایط این تیم در جدول کاری نداریم و تنها برای پیروزی به میدان می‌رویم تا بتوانیم با کسب سه امتیاز، موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

 

وی ادامه داد: سایپا در نیم فصل اول راضی‌کننده ظاهر نشد و به خاطر اتفاقاتی که به وجود آمد، نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم، اما در دور برگشت بازیکنان عملکرد بهتری داشتند و توانستیم امتیازات بیشتری را نسبت به دور رفت به دست بیاوریم.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه خاطرنشان کرد: ما فردا خلعتبری را در اختیار نخواهیم داشت، اما مهدی ترابی هشت روز است که با ما تمریناتش را آغاز کرده و برای بازی فردا مقابل استقلال مشکلی نخواهد داشت و باید ببینیم که چطور از این بازیکن در دیدار فردا استفاده کنیم؛ با توجه به اینکه او از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌برد.

 

فرکی در ادامه تأکید کرد: استقلال بازی‌های اخیر خود را با پیروزی به پایان رسانده و تنها در مقابل سیاه‌جامگان به یک تساوی دست پیدا کرد و این کار را برای ما سخت خواهد کرد، اما ما با نفراتی که در اختیار داریم، تلاش خواهیم کرد تا با ارائه یک بازی زیبا و موردپسند، نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد تیم سایپا در سال ۹۵ چگونه بوده است و آیا راضی هستید یا خیر؟ گفت: با توجه به شرایطی که در تیم وجود داشت و تأخیراتی که در مجموعه سایپا به وجود آمد، در نیم فصل اول راضی‌کننده ظاهر نشدیم، اما در نیم فصل دوم نسبت به دور رفت بهتر بودیم و توانستیم به آنچه که می‌خواستیم تا حدودی دست پیدا کنیم، اما در مجموع انتظار من بیشتر از اینها بود ولی از بازیکنانم رضایت دارم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های باقی‌مانده به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کرده، موقعیت خود را در جدول بهبود بخشیده و در پایان لیگ شانزدهم در جدول به جایگاه تک‌رقمی دست پیدا کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بازیکنان استقلال امروز هم تمرین نکرده‌اند و آیا این می‌تواند امتیاز مثبتی برای سایپا باشد یا خیر؟ گفت: استقلال این روزها در آمادگی کامل به سر می‌برد و من اصلاً به این موضوع کاری ندارم که آنها به خاطر پول یا مسئله دیگر تمرین نکرده‌اند؛ ما برای بازی فردا برنامه داریم و هدفمان را دنبال می‌کنیم، هیچ کاری هم به اتفاقاتی که در مجموعه استقال می‌افتد، نداریم و تمام تمرکز ما بر این است که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

 

فرکی در پایان خاطرنشان کرد: فارغ از هر اتفاقی که برای استقلال افتاده است، امیدوارم فردا چه آنها که در ورزشگاه هستند و چه آنها که از تلویزیون، بازی را تماشا می‌کنند، شاهد یک بازی رو به جلو، پرگل و زیبا باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------