صعود مقتدرانه رئال مادرید با درخشش راموس/آرسنال دوباره ۵ گل خورد!



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , لیگ قهرمانان اروپا

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با پیروزی برابر ناپولی و آرسنال در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعودی مقتدرانه به مرحله بعد داشتند.

 به گزارش مهر، دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو دیدار پی گرفته شد که طی آن تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ با شکست دوباره ناپولی و بایرن مونیخ با اقتدار راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

 

تیم ناپولی در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف رئال مادرید رفت و با وجود شروع خوبی که داشت نتیجه را ۳ بر یک واگذار کرد. با این نتیجه رئال مادرید در مجموع ۶ بر ۲ برنده شد و صعود کرد. شاگردان زیدان در سانتیاگو برنابئو هم برتری ۳ بر یک را رقم زده بودند.

 

در نیمه نخست این بازی تیم ناپولی شروع خوبی داشت و بعد از حملاتی که انجام داد در دقیقه ۲۴ روی ضربه دقیق دنیس مرتنس به گل دست یافت. بهترین فرصت رئال در این نیمه توسط رونالدو از دست رفت. ضربه او به تیر دروازه اصابت کرد. ناپولی قبل از پایان نیمه نخست این ضربه را جبران کرد. این بار ضربه مرتنس به تیر دروازه خورد تا بازی با همان تک گل خاتمه یابد.

 

رئال مادرید نیمه دوم را تهاجمی شروع کرد و در دقیقه ۵۲ با ضربه سر سرخیو راموس به گل تساوی دست یافت. رئال مادرید در دقیقه ۵۷ بار دیگر به گل رسید. این بار هم سرخیو راموس از ارسال کرنر با ضربه سر خود دروازه رینا را گشود تا مرد اول رئال مادرید لقب گیرد. گل سوم رئال مادرید را نیز آلوارو موراتا ذخیره طلایی زیدان در دقیقه ۹۱ به ثمر رساند.

 

آرسنال که در بازی رفت شکست سنگین ۵ بر یک را متحمل شده بود در بازی برگشت هم برابر شاگردان آنچلوتی ۵ بر یک باخت تا بایرن مونیخ در مجموع ۱۰ بر ۲ پیروز شود و به مرحله بعد راه یابد.

 

نیمه نخست این بازی یک بر صفر به سود توپچی ها خاتمه یافت. تئو والکات در دقیقه ۲۰ بازی دروازه تیم بایرن مونیخ را گشود. بعد از این گل تلاش دو تیم برای گشودن دروازه ها ثمری نداشت و نیمه اول با برتری یک بر صفر توپچی ها خاتمه یافت.

 

در نیمه دوم تیم بایرن مونیخ فشار را افزایش داد و در دقیقه ۵۵ به یک ضربه پنالتی دست یافت که رابرت لواندوفسکی آن را به گل تبدیل کرد. لورن کوشیلینی از آرسنال نیز اخراج شد. بایرن مونیخ در ادامه شرایط را آسانتر از قبل دید و در دقیقه ۶۸ توسط آرین روبن به گل دوم خود دست یافت.

 

این البته پایان کار دو تیم نبود و در دقیقه ۷۸ داگلاس کاستا با شوت دقیق خود برای سومین بار دروازه آرسنال را گشود. در دقیقه ۸۰ نوبت به آرتورو ویدال رسید تا گل چهارم بایرن را به ثمر برساند. ویدال بار دیگر گلزنی کرد. این بار او در دقیقه ۸۵ دروازه آرسنال را گشود تا باخت سنگینی برای توپچی ها در دو بازی رفت و برگشت به ثبت برسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------