آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

زمانی: رحمتی و حیدری مقصران اعتصاب هستند/ کادرفنی باید عذر معترضان را می‌خواست



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,زمانی

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: کادرفنی باید لُخت می‌شد و عذر هر بازیکنی که نمی‌خواست تمرین نکند را می‌خواست.

 به گزارش میزان، حسن زمانی در مورد اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: موارد مستندی در باشگاه وجود دارد که در جلسه هیئت مدیره مطرح شده و نشان می‌دهد. هیچ بازیکنی کمتر از 50 درصد نگرفته است. مخصوصاً کسانی که عامل تعطیلی تمرین بودند، بیش از 60 درصد از مبلغ قراردا خود را گرفته‌اند.

 

وی ادامه داد: سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری بیش از 60 درصد مطالبات خود را گرفته‌اند. از بزرگان تیم توقع داشتیم حرمت لباس استقلال را بیشتر از دیگران نگه دارند. این تصمیم غلط از عمان گرفته و در تهران به آن دامن زده شد. استقلال 30 میلیون هوادار دارد و هوادار باید بداند برخی از افراد دنبال منافع خود هستند و تعصبی به تیم ندارند.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد: هیئت مدیره با عواملی که این مسئله را به وجود آوردند، برخورد می‌کند. نباید مسئله را امنیتی کرده و از بازیکنان جوان سوءاستفاده کنیم چون بازیکنان جوان حرمت بزرگترها را نگه می‌دارند. بزرگترهای تیم نباید از بازیکن جوان سوءاستفاده کنند.

 

زمانی درباره اینکه علیرضا منصوریان خواسته او 3 ماه سکوت کند، گفت: حاضرم یک سال یک کلمه صحبت نکنم اما دوستان حرمت لباس استقلال را نگه دارند. در حال حاضر به مظلومیت استقلال پی برده‌ام چو هم پول دادیم، هم ناز کشیدیم، هم جریمه نکردیم و بدهکار هم شدیم. این مسئله خیلی جالب است.

 

وی افزود:‌هفته آینده به عنوان آخرین جلسه سال، جلسه‌ هیئت مدیره را برگزار می‌کنیم. از کادر فنی گله دارم چون در مقطعی می‌خواستند چنین برنامه‌ای را پیاده کنند اما مربی وقت استقلال با قاطعیت پای کار ایستاد و گفت هر کسی تمرین نکند، با او خداحافظی می‌کنیم.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های منصوریان مبنی بر اینکه بازیکنان پولی نگرفته‌اند، تأکید کرد: چنین چیزی نیست. کادرفنی باید لُخت می‌شد و عذر هر بازیکنی که نمی‌خواست تمرین نکند را می‌خواست.

 

زمانی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا کادر فنی استقلال مطالبات خود را دریافت کرده یا خیر، گفت: اعضای کادر فنی مطالبات قانونی خود را گرفته‌اند ولی درصد پرداختی را ذی‌حساب باید اعلام کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------