حسینی: هنوزم می‌گویم رحمتی مقصر است / یک درصد قرار دادم را به‌خاطر پرداخت بدهی ژوزه می‌بخشم



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,حسینی

وبسایت رسمی برنامه نود -  کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: داور بازی می‌توانست در برخی مواقع آوانتاژ بدهد اما زیاد سوت می‌زد.

به گزارش وبسایت نود، بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: از هواداران ممنونم که امروز نیز به استادیوم آمدند و تیم را حمایت کردند. در کل موقعیت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد اما به هر صورت مهم ۳ امتیاز بازی بود که گرفتیم. داور بازی در خیلی از مواقع می‌توانست آوانتاژ بدهد اما سوت زد و فکر می‌کنم امروز زیاد سوت زد.

 

جلال حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار نود در مورد بخشیدن یک درصد قرار داد بازیکنان برای پرداخت بدهیگفت: بله همینطور است و من این موضوع را تایید میکنم.

 

کاپیتان پرسپولیس در مورد اختلافش با مهدی رحمتی اظهار داشت: حرکتی که رحمتی کرد مرا ناراحت کرده است. هنوز با هم صحبتی نکردیم اما فوتبال است و این مسائل را دارد. خیلی از مسائل را به خاطر فوتبال باید حل کرد.

 

حسینی در مورد طلبش از تیم نفت نیز گفت: این تیم سال هنوز از سال گذشته به بازیکنان بدهکار است. امسال هم همین وضعیت را دارد و شاهد آن خواهیم بود که سال آینده نیز با همین وضعیت تیم را می‌بندند. در مورد مالیات اصلا متوجه نمی‌شوم که چه می‌گویند. در کل دستم به جایی بند نیست.

 

او گفت: وضعیت پرسپولیس هم شاید مثل سایر تیم‌ها باشد. الان همه تیم‌ها مثل استقلال خوزستان یا استقلال با مشکلاتی روبه‌رو هستند اما طاهری و مسئولان باشگاه تلاش خود را می‌کنند. اولین نفری هستم که در مورد پیشنهاد مهدوی‌کیا در مورد تشکیل اتحادیه بازیکنان پیش قدم خواهم شد و اعتقاد دارم این برنامه بسیار مفید است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------