هواداران پرسپولیس سهام معنوی می‌خرند/ به صداوسیما کارت زرد دادیم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , پرسپولیس

رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال از برگزاری نشست بین مسئولان این فدراسیون با صداوسیما برای مشخص شدن حق پخش تلویزیونی خبر داد.

 امیر عابدینی در گفتگو با مهر، در رابطه با اینکه فدراسیون فوتبال از موضع‌اش در مورد راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها کوتاه آمد، گفت: ما یک مشکلی با صدا و سیما داشتیم که این مساله را در قالب‌های مختلف مطرح کردیم چرا که فوتبال حق و حقوقش را از بخش محتوایی نمی‌گیرد. 

 

وی افزود: در همین راستا ما با یک شرکت خصوصی توافق کردیم تا بخش محتوایی را به آنها بسپاریم تا این شرکت درآمدزایی کند. حتی من چهار امضا از پنج امضای مورد نظر را گرفتم و فقط یک امضا باقی ماند که آن را نگرفتم تا هنوز یک فرصت به صدا و سیما داده باشیم. هنوز این نامه روی میز من است. روز پنجشنبه که ما این تصمیم را گرفتیم وزیر ورزش و جوانان با تاج صحبت کرد که صدا و سیما حاضر است تعامل کند. آقای تاج هم طی یک نامه این موضوع را به من اطلاع دادند. من هم این موضوع را به صورت شفاهی به مسئولان ورزشگاه اطلاع دادم و همکاری های لازم صورت گرفت تا دوربین ها به ورزشگاه بیایند.

 

رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: پس از این موضوع و طبق صحبت های انجام شده قرار است امروز جلسه ای با حضور نمایندگان صدا و سیما، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برگزار شود تا ببینیم چه پیش خواهد آمد. از طرف وزارت آقایان داورزنی و مناف هاشمی پیگیر این کار هستند.

 

عابدینی خاطرنشان کرد: البته اگر این توافق هم صورت بگیرد باز هم یک کارگزار خواهد آمد تا شرایط را کنترل کند. ما کارت زرد را به صدا و سیما دادیم و باید بینیم در این جلسه چه پیش خواهد آمد.

 

ـ«آیا جمع آوری کمک های مالی از هواداران کار حرفه ای است»، مدیرعامل پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: ابتدا این را بگویم که مدیریت پرسپولیس موفق عمل کرده و اصلا منصفانه نیست که بخواهیم عملکرد خوب این مدیریت را زیر سوال ببریم. در پاسخ به این سوال هم باید بگویم که همه جای دنیا اینگونه است که هواداران مبلغی را پرداخت می‌کنند و سهام باشگاه را می‌خرند تا در درآمدزایی به تیمشان کمک شود. هنگامی که تیم به بالای جدول رفت، قیمت سهام آنها هم بالا می‌رود و مردم موفقیت تیم شان را می‌خواهند و هوادارن پرسپولیس هم سهام معنوی باشگاهشان را می‌خرند.

 

وی در پایان تصریح کرد: به اعتقاد من همه چیز باید در چارچوب باشگاه صورت بگیرد. در زمان مدیریت ما علاوه بر اینکه خارجی نداشتیم بلکه بازیکن هم ترانسفر می‌کردیم تا به نوعی برای باشگاه درآمدزایی کرده باشیم اما برای مثال طارمی به واسطه فردی به ترکیه می‌رود و بدون اینکه بازی هم برای تیم ترکیه ای انجام دهد می‌آید و من شنیده ام که باشگاه ترکیه ای شکایت کرده و مبلغی هم بابت غرامت می‌خواهد. اگر این انتقال در چارچوب باشگاه صورت می‌گرفت این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------