مهدی تارتار :پرسپولیس به سرنوشت بهمن گرفتار نشود/ برایمان حاشیه درست می‌کنند



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: یک فینال مهم را در دربی بوشهر مقابل ایرانجوان داریم که حتما باید برنده از زمین خارج شویم.

 به گزارش  مهر، مهدی تارتار در خصوص حاشیه های بازی تیمش مقابل راه آهن بعد از شکست این تیم و بازی پیش رو در دربی بوشهر مقابل ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: اجازه بدهید کوتاه در مورد بازی با راه آهن و حواشی آن صحبت کنم. یکسری از دوستان طوری رفتار می کنند که ما را به حاشیه ببرند اما خوشحالیم که این کارها نشان می دهد ما قوی شدیم و چون در زمین فوتبال حریف ما نمی شوند به دنبال از بین بردن تمرکز ما با این صحبت ها هستند. به این قوی بودن افتخار می کنیم و مطمئن باشید کسانی که به دنبال برهم زدن تمرکز ما هستند سخت در اشتباه هستند چون کادر فنی و بازیکنان بدون توجه به این مسایل کار را با قدرت پیش می برند. 

 

وی افزود: در رابطه با بازی ایرانجوان بوشهر باید بگویم که بدون شک یک بازی حساس برای هر دو تیم در دربی خواهد بود. ایرانجوان دو هفته ای است که خوب نتیجه گرفته و کادرفنی و بازیکنان قابل احترامی دارد. خوشبختانه هر دو تیم فوتبال خودشان را روی زمین به نمایش می گذارند به نظرم یک بازی خوب و تماشاگر پسند از آب در می آید. امیدوارم هواداران مان به ورزشگاه بیایند و ما را در این مسابقه حساس تنها نگذارند. 

 

تارتار در پاسخ به این سوال که تیمش با یک بازی عقب افتاده و همچنین نتیجه نگرفتن مدعیان در هفته قبل شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر را پیدا کرده است، گفت: خدا را شکر سرنوشت مان برای صعود از این به بعد در دستان خودمان است. باید در این مسیر کاملا تمرکز داشته باشیم تا به بهترین شکل این سرنوشت را با صعود به لیگ برتر رقم بزنیم و بدون توجه به حواشی که برای ما ایجاد می کنند با قدرت بازی های بعدی را دنبال کنیم تا به هدف مان بیش از پیش قابل دسترس تر شود. 

 

سرمربی پارس جنوبی جم درباره اینکه با توجه به بازی های باقی مانده شرایط تیم را برای صعود چطور می بیند و کدام بازی های پیش رو مهم و حیاتی قلمداد می کند، تصریح کرد: همه بازی های پیش رو مهم و هرکدام حکم یک فینال را دارد و هیچ بازی آسانی برای ما وجود ندارد. باید با قدرت کار کنیم و بدون توجه به عملکرد رقبا حواس مان به تک تک امتیازات باشد تا با قدرت صعود کنیم. الان یک فینال مهم مقابل ایرانجوان بوشهر داریم که باید با سه امتیاز از زمین خارج شویم. 

 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره وضعیت این تیم در جدول و اینکه به نظر می رسد قهرمانی سرخپوشان مسجل شده است، اظهار داشت: اصلا این طور نیست و اجازه بدهید یک مثال برای شما بزنم. سال 74 ما در تیم بهمن در اواخر لیگ 11 امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف امتیازی داشتیم اما بچه ها در این باد خوابیدند و با از دست دادن تمرکز در نهایت پرسپولیس قهرمان شد و بزرگان این تیم به خوبی این مساله را به یاد دارند. این یک درس برای شاگردان برانکو است و با اینکه می دانم سرمربی فهیم این تیم و بازیکنانش به خوبی به این مساله واقف هستند اما هنوز حاشیه امنیت وجود ندارد و باید با قدرت پیش بروند تا به هدف اصلی خودشان دست پیدا کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------