رئال 2-1 بتیس: باز هم راموس، همیشه راموس!



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رئال

رئال مادرید بار دیگر با گلزنی سرخیو رامویس موفق شد در دیداری خانگی با نتیجه 2-1 بتیس را شکست بدهد و به صدر جدول لالیگا برگردد.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان زین الدین زیدان با گل به خودی کیلور ناواس عقب افتادند اما گل های کریس رونالدو و سرخیو راموس، سه امتیاز بازی را نصیب کهکشانی ها کرد.

 

بازی با همان رئال آغاز شد و بازیکنان این تیم در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه بتیس ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

 

 در دقیقه 9 رونالدو می توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما شوت او را آنتونیو آدان در اختیار گرفت.

 

برتری رئال ادامه داشت اما در دقیقه 14 این بتیس بود که توسط روبن کاسترو صاحب موقعیت شود ولی واکنش به موقع کیلور ناواس، دروازه رئال را نجات داد.

 

رئالی ها همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند و در مقابل تیم میهمان به دنبال رسیدن به گل روی ضدحملات بود و در دقیقه 25، روی یکی از همین ضدحمله ها به گل رسید.

 

روی یک ارسال از سمت راست محوطه جریمه رئال، سانابریا توپ را به سمت دروازه رئال روانه کرد که کیلور ناواس توپ را برای لحظه ای در اختیار گرفت اما سراسیمگی او باعث شد تا توپ از دستش خارج شود و یک گل به خودی برای بتیس شکل بگیرد.

 

بعد از این گل رئالی ها کاملا بازی را در اختیار گرفتند و حملات خطرناکی روی دروازه حریف ترتیب دادادند تا اینکه در دقیقه 40 به گل تساوی رسیدند.

 

ارسال مارسلو از سمت چپ با جایگیری عالی و ضربه سر دقیق کریس رونالدو، حساب کار را 1-1 کرد.

 

رئالی ها تلاش کردند تا در همان نیمه اول به گل برتری برسند اما این اتفاق رخ نداد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

 

دو تیم نیمه دوم را متعادل آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی هر کدام موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند اما هیچ یکی از آنها تبدیل به گل نشد.

 

پس از سپری شدن دقایق ابتدایی، بار دیگر رئال به تیم برتر میدان تبدیل شد و موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ترتیب داد. البته تیم میهمان هم دست و پا بسته نبود و هر بار که فرصت پیدا می کرد، برای لحظاتی ابتکار عمل را در دست می گرفت.

 

 در دقیقه 73 رونالدو موفق شد دروازه بتیس را باز کند اما گل او له دلیل آفساید پذیرفته نشد.

 

 چند دقیقه بعد فرار لوکاس واسکز، کریستیانو پیچینی را مجبور کرد تا او را پشت محوطه جریمه بتیس متوقف کند و داور هم با دادن کارت زرد دوم این بازیکن را اخراج کرد.

 

 رئال خیلی زود از برتری نفری اش استفاده کرد و در دقیقه 80 به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال عالی تونی کروس را راموس با ضربه سر تبدیل به گل دوم رئال کرد.

 

  در دقایق باقی مانده هر دو تیم به دنبال زدن گل بعدی بودند و این بتیس بود که می توانست در وقت های تلف به گل تساوی برسد اما واکنش تماشایی کیلور ناواس، دروازه رئال را نجات داد و در نهایت بازی با برتری 2-1 به پایان رسید.

 

 با این پیروزی رئال 62 امتیازی شد و با یک بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر، در صدر جدول لالیگا قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------