آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

انصاری‌فرد: قهرمانی در همه جام‌ها را با المپیاکوس می‌خواهم



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,انصاری‌فرد

مهاجم ایرانی المپیاکوس اظهار کرد دوست دارد با تیمش در تمامی جام‌ها عنوان قهرمانی را کسب کند.

 به گزارش ایسنا و به نقل از رادیو ورزش یونان، المپیاکوس یک‌شنبه در هفته بیست و چهارم سوپر لیگ یونان به مصاف آترومیتوس رفت و با دو گل پیروز شد. یکی از گل‌های المپیاکوس را کریم انصاری فرد به ثمر رساند. 

 

کریم انصاری فرد درباره شرایط خود در این فصل گفت: برابر بشیکتاش در لیگ اروپا بازی خوبی انجام دادیم ولی در زمینه مدیریت بازی ضعیف بودیم. متاسفانه بدشانسی آوردیم. می‌توانیم در دیدار برگشت جبران کنیم و بازی بهتری به نمایش بگذاریم. حریف ما بازیکنان باکیفیت و خوبی در ترکیب داشت. کمی خسته بودیم و از فرصت‌هایمان استففاده نکردیم. این اتفاق در خیلی از بازی‌های اروپا شاهد بودیم. در دیدار برگشت با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم بهترین عملکرد ممکن را در این بازی ببینیم.

 

مهاجم ایرانی المپیاکوس ادامه داد: در لیگ شرایط بهتری نسبت به اروپا داریم ولی سه شکست پیاپی، کمی شرایط را برای ما سخت کرد. خوشحالیم که این هفته توانستیم برنده شویم و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم. همه تیم‌ها برابر المپیاکوس بهترین بازی خودشان را به نمایش می‌گذارند ولی به اندازه کافی هوشیار خواهیم بود تا بتوانیم در ادامه بازی‌های خودمان را برنده شویم و قهرمانی خودمان را قطعی کنیم.

 

با المپیاکوس این هدف را دارم تا در تمامی دیدارها و تمامی بازی‌ها برنده شویم و همه قهرمانی های ممکن را کسب کنیم. می‌دانم که به چه تیم بزرگی آمدم. المپیاکوس تیم بزرگی است و از اینکه اینم تیم را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم، خیلی خوشحال هستم. همه هم تیمی‌ها رفتار خیلی خوبی با من داشتند و خوشحالم در عضویت این تیم هستم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------