آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

طاهری: استقلال از خواب بیدار شد، فعلا کسی حریف این تیم نیست/دوره آقایی دوباره فوتبال ایران در آسیا آغاز شده



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,طاهری

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: با توجه به اینکه خودم سال‌ها فوتبال بازی کردم می‌دانم استقلال از خواب بیدار شده است.

بیژن طاهری در گفت‌وگو با  فارس،‌ در مورد پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل لوکوموتیو ازبکستان، گفت:‌ از ابتدای فصل که همه از استقلال انتقاد می‌کردند حامی این تیم بودم و می‌گفتم استقلال تیم بزرگی است که اکنون وارد بحران شده و به زودی از این شرایط خارج می‌شود. پرسپولیس سه سال درگیر این بحران بود و تازه امسال خارج شده است. استقلال اکنون خوب بازی می‌کند و به راحتی نتیجه می‌گیرد. این تیم در تمام خطوط بدون نقص و عیب بازی کرد. لوکوموتیو حدود 20 دقیقه جولان داد اما در ادامه استقلال بازی را کنترل کرد و توانست عنان کار را در دست بگیرد.

 

وی در مورد استقبال کم هواداران از مسابقات استقلال و اینکه آیا مسائلی مثل اعتصاب بازیکنان و ... تاثیری در دلسرد شدن هواداران از حضور در ورزشگاه دارد، خاطرنشان کرد:‌ این مسئله تاثیر دارد. هواداران با عشق استقلال زندگی می‌کند. هواداران زیادی از استرس استقلال جان خود را از دست دادند. مردم خیلی به این تیم علاقمند هستند. مصاحبه‌های هیأت مدیره و حواشی دیگر در این امر تاثیر دارد اما این مسئله به تازگی رخ داده است. مدت زیادی است که هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند فکر می‌کنم دلیل اصلی این مسئله نتایج بد تیم در ابتدای فصل بود. خوشبختانه شرایط استقلال خوب شده و این تیم در حال حاضر وضعیت خوبی دارد. اگر یک مقدار بازیکنان جوان این تیم حرفه‌ای زندگی کنند در دور بعد توانایی شکست تیم‌های شرقی را هم داریم. فکر می‌کنم دوره آقایی دوباره فوتبال ایران در آسیا فرا رسیده است.

 

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا منظورش آقایی فوتبال ایران است یا استقلال خاطرنشان کرد:‌ فوتبال ایران را می‌گویم. یک زمان ایران آقای فوتبال آسیا بود. در رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان بهترین عملکرد را داشتیم کم کم در حال نزدیک شدن به آن شرایط را داریم.‌بازیکنان ایرانی در حال حرفه‌ای شدن هستند.‌تیم‌های ایران پخته شدند.‌دیروز ذوب آهن و استقلال خوب کار کردند و ان‌شاءالله امروز پرسپولیس و استقلال خوزستان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. تفکرمان عوض شده و کمی شرایط حرفه‌ای پیدا کردیم. اگر بازیکنان ایران یک مقدار بیشتر به فکر فوتبال باشند بازهم قهرمان آسیا می‌شویم.

 

طاهری در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود استقلال در گروه آسانی قرار گرفته است، اظهار داشت: این مسئله را قبول ندارم. الاهلی تیم بسیار خوبی بود. لوکوموتیو مقابل استقلال بد بازی نکرد. دوندگی هافبک‌های استقلال باعث شده تا این تیم در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی داشته باشد. هوش مدافعان، فرصت طلبی مهاجمان و عملکرد خوبی مهدی رحمتی دلیل موفقیت استقلال در دیدارهای اخیر است. انتظار این عملکرد را از روز اول  داشتم. همه از استقلال انتقاد می کردند اما من مدافع عملکرد تیم بودم.

 

قبل از بازی با پرسپولیس با خبرگزاری فارس مصاحبه کردم و گفتم شک ندارم که برنده دربی هستیم برای اولین بار در تاریخ عمرم کامنت‌هایی دریافت کردم که خیلی ناراحت شدم و به من هجمه شد. با تمسخر می‌گفتند مگر می شود استقلال در این شرایط پرسپولیس را ببرد. سالها فوتبال بازی کردم و می‌دانم استقلال بیدار شده است. فعلا کسی حریف استقلال نخواهد شد. البته فوتبال برد و باخت دارد و ممکن است استقلال در یک مسابقه ببازد اما در کل این تیم راهش را پیدا کرده و فعلا عملکرد خوبی خواهد داشت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------