آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

نسخه جادویی کی‌روش برای راه انداختن تیم‌ملی؛ خنده!



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , کی‌روش

به نظر کارلوس کی‌روش برنامه‌های ویژه‌ای برای شروع کار دوباره تیم‌ملی دارد.

 به گزارش خبرآنلاین؛ خارج از دعوا و بحث های جدی کارلوس کی روش، او در اردوهای تیم ملی معمولا لبخند به لب دارد و اینقدر با بازیکنان شوخی می کند که آنها به خودشان اجازه می‌دهند در روز تولدش کیک مالی اش کنند.

 

کی روش در کارش خیلی جدی است و همه می گویند موقع کار او با هیچکس شوخی ندارد ولی بد نیست بدانید نسخه ای که او همیشه در اردوهای تیم ملی برای همه می پیچد «خنده» است. کارلوس بعد از یکی از تحقیق های اخیر در دنیا، به این نتیجه رسید و حالا از نتایج این تحقیق در تیم ملی ایران استفاده می کند. کی روش در این باره حرف جالبی زده است. او می گوید: «در آمریکا، کانادا و انگلیس راجع به کیفیت مربیان از بازیکنان پرسیده بودند. اینکه چه چیزی را ورزشکاران در مربیان شان دوست دارند.

 

صد آیتم را در این تحقیق جا داده بودند. از دیسیپلین بگیرید تا برنامه ریزی، رهبری، مدیریت و... از هزاران ورزشکا حرفه ای در رشته های دو میدانی، فوتبال، فوتبال آمریکایی، بسکتبال، شناگر و... در این باره پرسیده بودند. به نوعی از همه ورزشکاران. می دانید آیتی که مورد علاقه بازیکنان قرار گرفت، کدام بود؟ آن ذوق و شاداب بودن و نوع خنده و همینطور انگیزه خنداندن.» به همین خاطر کی روش همیشه در اردوها سعی می کند این جو را راه بیاندازد و خودش نفر اولی است که با بازیکنان شوخی می کند. او در تمرینات حتی برای بازیکنان کری می خواند و به همین دلیل هر وقت از بازیکنان درباره تمرینات تیم ملی بپرسید می گویند شاداب است و هیچگاه از آنجا آنها خسته نمی شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------