ابراهیم زاده: تیم‌های ایرانی به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود می‌کنند



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,ابراهیم زاده

سرمربی تیم مس کرمان گفت: معتقدم هر 4 نماینده ایران شانس صعود دارند، از قبل هم گفته بودم که ذوب آهن می‌تواند بنیادکار را شکست دهد و این گونه شد.

 منصور ابراهیم زاده در گفت و گو با ایسنا در خصوص بازی ذوب آهن در مقابل بنیادکار گفت: درست است که بنیاد کار تیم خوبی است اما همانند گذشته نیست، ذوب آهن، تیم خیلی خوبی و منسجمی است، تیمی که تمامی ارکان آن با برنامه عمل می‌کنند. درست است در طی هفته‌های اخیر دچار نوسان شد و توقفی در روند مثبت آنها ایجاد شده، اما با یک مقدار صبر همه چیز حل خواهد شد.

 

وی افزود: با نتیجه‌ای که در بازی خارج از خانه در مقابل بنیادکار به دست آوردند، فکر می‌کنم روحیه و انگیزه تیمی آنها دوباره بازگشته و در آینده با توجه به میزبانی‌هایی که در اصفهان خواهد داشت، بتواند فوتبال بانشاط و حمله‌ای که در هفته‌های اول لیگ داشت را به نمایش بگذارد. این تیم بدلیل شرایطی که دارد، این روزها بیشتر درگیر فوتبال هستند، در ایران و در آسیا مدام در حال انجام بازی هستند و همین موضوع ممکن است باعث خستگی آنها شده باشد به ویژه آنکه تاکنون هر 3 بازی این تیم در خارج از خانه بوده است، باید روی مسائل روحی و روانی کار  و بیشتر با بازیکنان ارتباط برقرار شود.

 

وی در خصوص شانس صعود ذوب آهن و دیگر تیم‌های ایرانی به مرحله بعد تاکید کرد: معتقدم هر 4 نماینده ایران شانس صعود دارند، از قبل هم گفته بودم که ذوب آهن می‌تواند بنیادکار را شکست دهد و این گونه شد. ذوب آهن شرایط سختی را سپری می‌کند، با روحیه‌ای که با برد روز گذشته به دست آوردند و بازی‌های خانگی که در فولادشهر در پیش دارند، می‌توانند امتیازات خوبی کسب کنند.

 

سرمربی تیم مس کرمان با اشاره به بازی تیم‌های حاضر در در لیگ دسته یک گفت: تیم‌ها وشرایط حاکم بر لیگ دسته یک، دنیای متفاوتی است. تمامی تیم‌ها گردن کلفت هستند که برای صعود و یا حداقل ماندن می‌جنگند، تیم ما نیز در ادامه راه 6 بازی بسیار حساس و مهم در پیش دارد. تلاش خود را می‌کنیم تا با کسب نتایج خود بتوانیم جایگاه خوبی به دست آوریم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------