جملات تند علی کریمی خطاب به مربیان ایرانی اخراجی از تیم ملی و کارلوس کی‌روش



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, علی کریمی

دستیار سابق کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال درپی برکناری مربیان ایرانی حاضر در کادر فنی تیم ملی متنی را در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد.

 به گزارش  ایلنا، موضوع اخراج مربیان ایرانی تیم ملی از سوی کارلوس کی روش چند ماه پیش مطرح شد. زمانی که بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم ملی در دبی اخراج شدند، خبری منتشر شد که کارلوس کی روش به دستیاران ایرانی‌اش اعلام کرده نیازی به آنها ندارد و آنها هم می‌توانند اردوی دبی را به مقصد ایران ترک کنند.

 

اردوی تیم ملی ایران در تهران برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی عراق برپا شد اما خبری از مربیان ایرانی در اردو نبود تا شایعات به حقیقت بدل شود و مربیان ایرانی از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشته شوند.

 

علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس و دستیار سابق کی روش در تیم ملی ایران پس از این اتفاقات در صفحه شخصی‌اش مطلبی را منتشر کرد.

 

متن منتشر شده را در ادامه می‌خوانید:

 

این روزها حرف و حدیث هاى زیادى در مورد برکنارى دستیاران ایرانى سرمربى به گوش میرسد که هر رسانه اى با تفکرات خاص خودش به این قضیه واکنش نشون میده، چرا این موضوع زودتر مطرح نشد از طریق رسانه ها یا خود مربیان!!؟؟ من به شخصه فکر نمیکنم که جناب سرمربى چنین درخواست شرم‌آورى ازدستیارانش کرده باشد.

 

هر کدام از این مربیان بخشى از فوتبال ما هستن و براى فوتبال زحمت کشیدن و باید احترامشون در هر شرایطى حفظ شود و این از وظایف فدراسیون فوتبال هست که باید انجام شود!!

 

من خودم رفتم و به خاطر همین کار  حرف و دشنام از هموطنام کم نشنیدم ولى فداى سرشون، چون خیلى به گردن من حق دارن و گذر زمان همه چیرو مشخص میکنه

 

دلایل رفتنم داره کم کم خودشو نشون میده و اگر این کارو کردم بخاطر این روزها بود، اگر الان هم من جاى این بچه‌هاى خودمون بودم و این شرایط اتفاق می‌افتاد این سرمربى که هیچ، کاپلو هم بود میرفتم و پشت سر خودم رو هم نگاه نمیکردم.

 

الان هم یه پیشنهاد دوستانه به این اقایون  میکنم که به شخصیت خودتون احترام بزارین، آقاى نکونام فکر کردین اگر  در مصاحبه‌هام همیشه مى‌گفتم و میگم کاش رابطه من و کارلوس فقط همان رابطه‌ی مربى و بازیکن میموند، چون دلیل داشتم و دلیلش الان برات فکر میکنم روشن شده!!

 

در پایان صحبتى هم با رییس فدراسیون که بدجور درگیر کارهاى خدمت به فوتبال هستن و بدجور هواى مربیان ایران تیم ملى رو دارن!!!! آقاى تاج شما هم به لیست رییس‌هاى فدراسیونى اضافه شدین که تیم ملیشون به جام جهانى صعود کرده، پیشاپیش تبریک... افتخار کنین به خودتون، گذر زمان خیلى چیزارو مشخص خواهد که به چه قیمتى موفق به این کار شدین!!!!؟

 

راستى  یه سوال، مربیان ایرانى تیم ملى که اخراج شدن، با شکایت از فدراسیون میتونن حق و حقوق خودشونو بگیرن؟؟؟؟! صبر ایوب و زور رستم 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------