سپاه منصور: هنوز زنده ام و می توانم کار کنم/ پیشکسوتان فراموش شده‌اند



  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی, سپاه منصور

بازیگر فیلم "مهمان مامان" گفت: اینها یعنی سازندگان و تهیه کنندگان خیال می کنند پیر و از کار افتاده هستیم. اکثراً به ما توجهی نمی شود.

  فریده سپاه منصور بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با  میزان، درمورد کم کار شدن پیشکسوتان در عرصه بازیگری گفت: متاسفانه پیشنهادی برای امثال من در سینما و تلویزیون وجود ندارد و خود من به مدت دو سال است که در هیچ فیلم و یا کار سینمایی حضور نداشته ام و بازی نکردم.

 

وی در همین راستا ادامه داد: اینها یعنی سازندگان و تهیه کنندگان خیال می کنند پیر و از کار افتاده هستیم. اکثراً به ما توجهی نمی شود. با این وجود ما با تمام قدرت به کارمان ادامه می دهیم. خدا را شکر عرصه تئاتر برای ما مانده و قدرتمان را انجا نشان می دهیم.

 

بازیگر فیلم "مهمان مامان" در مورد عدم پیشنهاد به بازیگران پیشکسوت سینما خاطرنشان کرد: پیشنهادی برای من بازیگر وجود ندارد و گه گداری هم که هست کمرنگ است. آدم پیش خودش فکر می کند که هنوز هم توانایی خلق شخصیت دارد که قطعاً در حضور من روی صحنه تئاتر به اثبات می رسد. نقش هایی که معمولاً برای پیشکسوتان نوشته می شود بسیار بی تاثیر، کوتاه و کمرنگ شده و حتی گاهی همان ها هم پیشنهاد نمی شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------