امامى‌فر : پرسپولیس در سال ٩٥ بهترین نتیجه دهه اخیر را گرفت



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,امامى‌فر

پيشكسوت تیم فوتبال پرسپوليس معتقد است این تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ در سال 95 بهترین نتیجه ده سال اخیر را گرفته است.

 عليرضا امامى در گفت و گوی نوروزی با نامه نيوز در مورد اينكه سال ٩٥ را چطور ارزيابى مي كنيد گفت: به نظرم از نظر فوتبالى همه چيز به سود پرسپوليس بود. در اين سال بهترين نتايج ١٠ سال اخير پرسپوليس به دست آمده است.

 

وى ادامه داد: بايد به برانكو و شاگردانش تبريك گفت. همچنين بايد از مديريت باشگاه كه پاى برانكو ايستاد تقدير كرد چرا كه خيلي ها فكر مي كردند شايد بخاطر نتايج ابتداى فصل دو سال پيش برانكو بركنار شود اما الان حاصل آن اعتماد به برانكو را مى بينيم.

 

مربى اسبق پرسپوليس درباره اينكه بهترين اتفاق سال ٩٥ چه بود افزود: به نظرم بهترين اتفاق برد مقابل استقلال در فروردين ماه و بدترين آن از دست رفتن قهرمانى در روزى كه همه مي خواستند جام را به مرحوم نوروزى تقديم كنند، بود.

 

امامى فر در پاسخ به اين سوال كه ايام نوروز براى شما چطور مي گذرد اظهار داشت: خب خيلي سال هست كه من درگير فوتبالم و وقتى شغل شما فوتبال است ديگر تعطيلى و غير تعطيلى خيلي معنى نمي دهد. ما مربيان بايد هر روز دانش خودمان را بالا ببريم و به همين دليل نوروز غير از حال و هوايش فرق چندانى برايم با بقيه سال ندارد.

 

وى در خصوص اينكه  براى سفر كجا را پيشنهاد مي دهد به نامه نیوز گفت: واقعا شعار نيست كه بگويم همه جاى ايران ديدن دارد اما پيشنهاد ويژه من سفر به شيراز است كه البته آوازه حال و هواى بهارى آن در دنيا پيچيده است و نيازى به تعريف من ندارد.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------