تاج:شرایط برای صعود به جام جهانی روسیه فراهم است



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی, تاج

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با تاکید براینکه شرایط برای صعود تیم کشورمان به جام جهانی فراهم است، گفت: با این حال فوتبال غیر قابل پیش بینی است و باید تا آخرین لحظه برای رسیدن به روسیه تلاش کنیم.

 به گزارش ایرنا، «مهدی تاج» روز یکشنبه در مراسم رونمایی از اتوبوس اختصاصی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: پروژه کاملی برای تیم ملی تعریف کرده ایم و در همین راستا اتوبوس اختصاصی تیم ملی بزرگسالان امروز رونمایی شد.

 

وی با اشاره به اینکه اتوبوس فوق از خارج کشور تهیه شده و دارای 38 صندلی است، توضیح داد: ترخیص و شماره گذاری آن مدتی به طول انجامید و با عنایت دستگاه های مربوط، کارها به خوبی انجام شد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ترمیم زمین چمن کمپ تیم های ملی برنامه بعدی است که به زودی آن را نهایی خواهیم کرد.

 

تاج افزود: همچنین کلنگ زنی ساختمان اداری تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را در آینده خواهیم داشت که تلاش می کنیم تا ظرف مدت یکسال به بهره برداری برسد.

 

وی در مورد رایگان بودن دیدار روز سه شنبه ایران و چین که روز سه شنبه برگزار می شود، توضیح داد: سیاست فدراسیون این است تا بازی در ورزشگاه مملو از تماشاگر برگزار شود.

 

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: چنانچه به این نتیجه برسیم که هواداران با خرید بلیت ورزشگاه را تکمیل خواهند کرد، بلیت فروشی انجام می شود. با این حال تعطیلات نوروز و خلوت بودن شهر ممکن است استقبال را کاهش دهد که در این صورت با هماهنگی شورای تامین، بازی را رایگان اعلام خواهیم کرد.

 

بنا بر اعلام مهدی تاج تصمیم نهایی در این خصوص تا فردا شب اعلام می شود.

 

وی با اشاره به حساسیت دیدار با چین گفت: برتری در بازی سه شنبه سبب خواهد شد تا برای نخستین بار بدون دغدغه آماده صعود به جام جهانی باشیم، اما هر مسابقه سختی خاص خودش را دارد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در دیدار با قطر عملکرد خوبی داشتیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.امیدوارم مقابل چین از فرصت ها به خوبی بهره ببریم تا علاقمندان بدون استرس کسب سه امتیاز را جشن بگیرند.

 

وی با تاکید براینکه شادمانی مردم مهمترین هدف جامعه فوتبال است، ادامه داد: امروز شادابی خاصی را در تمرین بین اعضای تیم ملی مشاهده کردم و معتقدم همه چیز برای صعود فراهم است.

 

رئیس فدراسیون فوتبال از علاقمندان خواست تا روز سه شنبه با در دست داشتن پرچم مقدس ایران و پوشیدن پیراهن تیم ملی به حمایت از شاگردان کی روش بپردازند.

 

وی در مورد برگزاری تمرینات تیم ملی پشت درهای بسته، اظهار داشت:حریفان به دنبال جمع اوری اطلاعات از تیم ایران هستند و از اینکه رسانه ها شرایط تیم ملی ایران را درک کرده وبه نظر کادر فنی احترام گذاشتند، از آنان سپاسگذارم.

 

تاج درخصوص نامشخص بودن شرایط دستیاران ایرانی کی روش گفت: در این خصوص با کی روش صحبت کرده و به زودی نظر نهایی را اعلام می کنیم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------