همه آنچه در نود(96.01.07) گذشت/کی روش :به80 هزار هوادار نیازداریم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , برنامه نود

برای بازی مقابل چین به هشتاد هزار هوادار نیاز داریم و با حضور مردم کار ما برای این بازی آسان تر خواهد بود. به این که ایران می تواند اولین تیم صعودکننده به جام جهانی باشد فکر نمی کنم. تجربه من می گوید که نباید به دو بازی بعدی فکر کنیم بلکه فقط به بازی فردا مقابل چین فکر خواهیم کرد. مطلب مهم این است که فردا سه امتیاز را به دست بیاوریم. 

اولین برنامه نود در سال ۱۳۹۶ با محور بررسی بازی های ملی از ساعت ۲۲:۲۷ هفتم فروردین روی آنتن رفت.برنامه ای که تمام به تیم ملی ایران اختصاص پیدا کرده بود و اصلا به خاطر تیم ملی ایران روی آنتن رفت. 

 

به گزارش عصرایران ،نظرسنجی دیشب برنامه نود مربوط به پیش بینی بازی روز سه شنبه میان ایران و چین است. به شکلی که برای پیش بینی بازی باید دو عدد را به شماره ۲۰۰۰۹۰ ارسال نمایید. عدد اول تعداد گلهای ایران خواهد بود و عدد دوم تعداد گلهای چین.  قرعه کشی تا سوت آغاز بازی ادامه خواهد یافت.

 

اولین بخش از برنامه مربوط به برخی اتفاقات و صحبت های جالب سال ۱۳۹۵ بود که از برنامه قبلی جا مانده بود.

 

پس از آن آیتمی از سفر بهادر امیری، گزارشگر برنامه ۹۰ به قطر برای پوشش خبری بازی ایران و قطر پخش شد.  

 

بخش بعدی مربوط به مصاحبه ویدئویی و مستقیم با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران  )بود. کی روش در این مصاحبه در ابتدا در مورد پیروزی ارزشمند مقابل قطر  اظهار داشت: باعث افتخار من است که در برنامه ۹۰ حضور می یابم و سال خوبی را برای ایرانی ها آرزو می کنم. بسیار خوشحال هستیم که قطر را شکست دادیم هر چند که به نتایج تیم های دیگر اهمیتی نمی دهیم. 

 

فردا بازی دشواری مقابل چین داریم. چین با چهار بازی دوستانه و آمادگی کامل به این جا آماده است. تیم چین طراوت بالایی دارد و امیدواریم که فردا سه امتیاز را بدست بیاوریم. هنوز هر اتفاقی برای رده های اول تا سوم محتمل است و فقط در پایان دور برگشت تیمهای صعودکننده مشخص خواهند شد. تیم قطر در ابتدای دور برگشت امیدها و آرزوهای بزرگی داشت اما شروع خوبی نداشتند. بازی مقابل قطر خیلی مشکل بود. قطر سرمایه گذاری های زیادی انجام داده است و به حضور در جام جهانی امیدوار است. 

 

ما فقط کار خودمان را انجام می دهیم و تلاش خود را انجام می دهیم تا با کسب نتایج مناسب، در پایان دور برگشت تیم صدرنشین گروه باشیم. در روزهای اخیر تعادل آن چنانی وجود نداشت و حمایت دلخواه من از تیم ملی صورت نگرفت. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بازی مقابل چین خواهیم گذاشت و با استحکام و اعتقاد زیاد در این بازی حضور می یابیم.

 

کی روش در مورد بازی فردا میان ایران و چین در ورزشگاه آزادی هم صحبت کرد:برای من پیشرفت چینی ها با لیپی اهمیت زیادی ندارد بلکه به خوب بازی کردن و خوب دفاع کردن تیم ملی ایران اهمیت می دهم. 

 

باید از هنر بردن استفاده کنیم و بردن را بلد باشیم. باید در خانه با حواس جمع بازی کنیم چرا که تیمهایی مثل چین که با روش ضد حمله بازی می کنند تیمهای خطرناکی هستند و باید با تمرکز بازی کنیم.تمام تمرکز من عملکرد تیم ملی ایران خواهد بود نه چین. بازی فردا چه با لیپی چه بدون او بازی مشکلی خواهد بود. 

 

بازی رفت ما مقابل چین با مربی دیگری برگزار شد که بازی مشکلی بود هر چند که باید در آن بازی با نتایج سه بر صفر یا چهار بر صفر برنده می شدیم. البته چین در اواخر  آن بازی موقعیت های خطرناکی ایجاد کرد و امکان شکست ما وجود داشت. باید تلاش کنم تا بازیکنان من تمرکز بالایی در آن بازی داشته باشند و با نظم و سازماندهی بالایی به میدان بروند و هوشمندانه از هنر بردن درون زمین بهره برداری کنند.

 

 برای بازی مقابل چین به هشتاد هزار هوادار نیاز داریم و با حضور مردم کار ما برای این بازی آسان تر خواهد بود. به این که ایران می تواند اولین تیم صعودکننده به جام جهانی باشد فکر نمی کنم. تجربه من می گوید که نباید به دو بازی بعدی فکر کنیم بلکه فقط به بازی فردا مقابل چین فکر خواهیم کرد. مطلب مهم این است که فردا سه امتیاز را به دست بیاوریم. در دور قبلی مرتکب اشتباه بزرگی مقابل ازبکستان در تهران شدیم و نمی خواهیم آن اتفاق برای ما تکرار شود. احتمالاسه بازیکن نسبت به ترکیب بازی مقابل قطر تغییر خواهد کرد تا تیم دچار طراوت شود.

 

در میانه صحبت های کی روش، فردوسی پور از هواداران خواست که فردا برای بازی مقابل چین با پیراهن سفید به ورزشگاه بروند و پس از آن کلیپی از بازیکنان تیم ملی پخش شد که توصیه های جالبی به هواداران برای بازی روز سه شنبه داشتند.

 

در اولین باری که نتیجه نظرسنجی پخش شد هم ۹۴،۵ درصد رای به پیروزی ایران داده بودند، ۳،۵ درصد تساوی را پیش بینی کرده بودند و فقط ۲ درصد برد چینی ها را پیش بینی کرده بودند.

 

پس از آن قرعه کشی نظرسنجی برنامه قبلی نود با انتخاب کی روش انجام شد. آیتم بعدی هم مربوط به لحظه تحویل سال نو در اردوی تیم ملی بود.

 

فردوسی پور پس از آن که وعده داد تا در برنامه ای به بررسی اتفاقات بازی معروف ایران و ژاپن که به مرگ هفت تماشاگر ایرانی ختم شد بپردازد، در مورد شرایط تیم های ملی مختلف جهان پرداخت. پس از آن آیتم بازی ایران  و قطر پخش شد.

 

 آیتم بعدی مربوط به مصاحبه و سوال و جواب های بامزه از برخی ملی پوشان بود.

 

پس از آن آیتمی در مورد آنالیز بازی تیم ملی ایران مقابل قطر پخش شد.

 

پس از این آیتم نوبت آنالیز بازیکنان تیم ملی در بازی مقابل قطر بود که میلاد محمدی به عنوان بهترین بازیکن بازی معرفی شد. قسمت بعدی آنالیز هم مربوط به تیم ملی چین بود.

 

آیتم بعدی مربوط به صحبت های مدیران صدا و سیما و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مورد تیم ملی بود.

 

پس از آن آیتمی  بعدی مربوط به تمجید مایکل اوون و اوون هارگریوز، دو بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس از سردار آزمون و حذف سردار با روستوف و انصاری فرد با المپیاکوس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بود. عملکرد دیگر لژیونرها هم در این آیتم مورد بررسی قرار گرفت. 

 

پس از آن نوبت پخش صحنه های بازی الریان و پرسپولیس به علاوه بازی استقلال خوزستان و لخویا بود که از آخرین سه شنبه سال ۹۵ باقی مانده بود و مورد بررسی قرار نگرفته بود.

 

آیتم پایانی برنامه مربوط به تخلف در لیگ فوتسال بود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------