آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

واکنش‌های اینستاگرامی هنرمندان به اژدهایی که طعمه یوزپلنگ شد/ تصاویر



  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی, اینستاگرامی هنرمندان

برزو ارجمند، سیاوش خیرابی، نیما کرمی، فریدون آسرایی و میلاد کی‌مرام از جمله هنرمندانی بودند که نسبت به برد تیم ملی ایران برابر چین واکنش نشان دادند.

 به گزارش خبرآنلاین، در ادامه مرحله انتخابی رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه، دیدار تیم‌های ملی ایران و چین امروز سه‌شنبه 18 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

 

ایران توانست با نتیجه صفر بر یک چین را شکست دهد و اژدهای چینی را طعمه یوزپلنگ ایرانی کند تا با 17 امتیاز صدرنشین باقی بماند.

 

از جمله هنرمندانی که در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این پیروزی واکنش نشان دادند برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون بود که با انتشار عکسی از کارلوس کی‌روش نوشت: «این مرد دوست‌داشتنی. ممنون آقای کی‌روش، تبریک به مردم کشورم.»

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی, اینستاگرامی هنرمندان

سیاوش خیرابی دیگر  بازیگری بود که عکسی از خود در کنار عادل فردوسی‌پور منتشر کرد و نوشت: «حمایت تیم ملی همیشه جواب داده. با افتخار امروز به دیدن بازی تو استادیوم آزادی نشستیم.»

<

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی, اینستاگرامی هنرمندان

نیما کرمی مجری تلویزیون هم در کنار عکسی از کارلوس کی‌روش نوشت: «من كی‌روش رو دوست دارم، چرا كه او اقتدار رو به فوتبال كشورم در آسيا برگردوند، حالا هر چی بعضی‌ها بيان بگن شارلاتانه يا دلاله يا .... او مرديست كه جواب همه خناسان رو در زمين ميده و با بردهای شيرين حال مردم ما رو خوش می‌كنه. جالب اينجاست كه هنوز اون دسته از دوستان فوتبالی كه باهاش مشكل دارند رزومه قابل قبولی هم از خودشون تو فوتبال ما جا نگذاشتن و هر وقت در مسند كار بودن فقط شكست خوردن و هميشه دل ما لرزيده كه نتيجه چی می‎شه اما كارلوس كی‌روش كاری كرده كه منتظر نتيجه بهتريم نه برد. خدايا شكرت.»

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی, اینستاگرامی هنرمندان

فریدون آسرایی خواننده پاپ هم به سراغ عکسی از کی‌روش رفت و نوشت: «آقاى كى‌روش ممنونيم. مربى فهيم و بادانش تيم ملى فوتبال امروز دوباره ثابت كرد كه داشتن يک مربى خوب چقدر می‌تونه تاثيرگذار باشه در سرنوشت پرطرفدارترين ورزش كشور در اولين روزهاى سال نو. بعد از برد قطر اين بهترين هديه شما و بازيكنان تيم ملى به هواداران و عاشقان تيم ملى كشورمون بود. از همه شما سپاسگزاريم. عسلويه هشتم فروردين سال نود و شش.»

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی, اینستاگرامی هنرمندان

میلاد کی‌مرام بازیگر هم عکسی از مهدی طارمی را پس از به ثمر رساندن گل  منتشر کرد و نوشت: «به به مبارک باشه، نوش جونتون، مبارک باشه.»

 

  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی, اینستاگرامی هنرمندان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------