AFC استقلال را جریمه کرد/ تهدید به برگزاری بازی بدون تماشاگران



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال را جریمه کرد.

 به گزارش خبرآنلاین، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تازه‌ترین آرای خود در مورد پرونده‌های انضباطی را منتشر کرد که بر این اساس باشگاه استقلال به دلیل ضعف در سازماندهی مسابقه و رفتار نامناسب تماشاگرانش در بازی با السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به پرداخت جریمه نقدی 39 هزار دلاری محکوم شد. در جزییات این تصمیم کمیته انضباطی AFC به پرتاب دو نارنجک دستی به کنار زمین و انداختن نور لیزر به چشم بازیکنان السد و داور در هشت مورد اشاره شده است.

 

باشگاه استقلال همچنین به علت ضعف در سازماندهی مسابقه و رفتار نامناسب تماشاگرانش در بازی با لوکوموتیو ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پرداخت 12 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد. در جزییات علت اعمال این جریمه آمده که هواداران استقلال حداقل در چهار مورد نور لیزر را به چشم بازیکنان حریف انداختند که انجام این تخلف از سوی هواداران استقلال برای پنجمین بار از سال 2013 و دومین بار در سال 2017 بوده است.

 

جریمه‌های باشگاه استقلال به اینجا ختم نشد و اگر نماینده کشورمان دوباره مرتکب چنین تخلفاتی و نقض قوانین AFC شود، در بازی بعدی‌ خانگی‌اش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید بدون تماشاگر به مصاف حریفش برود. این جریمه تعلیقی و تا دو سال قابل اجراست.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------