همسرفوتبالیست چینی: خیانت دلیل اشتباه او برابر ایران بود(+سند)



همسرجیانگ این عکس را به عنوان سند خیانت شوهرش استفاده کرده. عکسی که ژیپنگ با یک هوادار چینی گرفته است. همسر او در صفحه شخصی اش نوشته:«نزدیک به 4 سال است که از ازدواج ما می گذرد اما او با زنان دیگر است و تلاش می کند که من را طلاق دهد»

 همسر مدافع ملی پوش چین مدعی شده که اشتباه او در برابر تیم ملی ایران که منجر به گل ایران شد به خاطر خیانتی بوده که او مرتکب شده است.

 

به گزارش عصرایران ، روزنامه مورنینگ پست جنوب چین در گزارشی به این مساله پرداخته است. ژانگ ژی همسر جیانگ ژیپنگ مدافع شماره 4 تیم ملی چین است که این جنجال را به راه انداخته. مدافعی با اشتباهش فرصت گلی به ایران داد.ژیپنگ به نوشته مورنینگ پست نمایش بسیار بدی در بازی مقابل چین داشته ضربه سرآخر را بد زده و توپ را روی پای طارمی انداخته که گل برتری ایران را بزند.

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی , فوتبال

او البته آخرین ضربه را قبل از طارمی نمی زند اما روی زمین ماندنش در صحنه ای که توپ جلو می رود امکان آفسایدشدن توپ را از بین می برد و پس از آن ضربه سر بی هدف آرامش توپ را وارد شش قدم می کند و دفع مدافع دیگر توپ را به طارمی می رساند.

 

در این به نظر می رسد که هواداران و روزنامه نگاران عصبانی بهترین فرصت را پیدا کرده اند که جیانگ ژیپنگ و اشتباهش در زندگی شخصی را به مسابقه ایران و چین مربوط کنند.

 

البته همه چیز از انتشار یک عکس و نوشته هایی در صفحه مجازی همسر ژیپنگ شروع شد. او این عکس را به عنوان سند خیانت شوهرش منتشر کرده. عکسی که ژیپنگ با یک هوادار چینی گرفته است. همسر او در صفحه شخصی اش نوشته:«نزدیک به 4 سال است که از ازدواج ما می گذرد اما او با زنان دیگر است و تلاش می کند که من را طلاق دهد»

 

ژانگ ژی همسر جیانگ ژیپنگ مدعی شده که همه محبت های او و خانواده اش و بدرفتاری مدافع چینی دلیل اصلی اشتباهش در برابر ایران بوده است:« من از وقتی که او یک پسربچه فقیر بود حمایتش می کردم و مادرم مانند پسر خودش با او رفتار می کرد. حتی خانواده ام یک میلیون یوان برای پیش پرداخت خانه اجاره ای اش دادند اما او حتی یک مراسم عروسی عمومی فراهم نکرد و رابطه ما عمومی نشد»

 

ژانگ ژی از مسوولان فوتبال خواسته که این مدافع را از تیم ملی چین اخراج کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------