طاهری: هر طور شده غرامت ژوزه را می‌دهیم تا از پرسپولیس امتیازی کسر نشود



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, طاهری

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد رقم قرارداد ثبت شده در سازمان لیگ بین پرسپولیس و مانوئل ژوزه بسیار کمتر از رقم واقعی است.

 سایت پیروزی نوشت:علی اکبر طاهری  در گفت‌و گو با یک برنامه ورزشی رادیویی، با توجه به در جریان بودن این پرونده در دادگاه اعلام کرد پرسپولیس برای موفقیت در این پرونده تلاش می کند ولی حتی در صورت محکومیت مالی نیز بدهی مانوئل ژوزه را به طور کامل پرداخت خواهد کرد. طاهری گفت با کمک سامانه هواداری و دیگر حامیان مالی تیم، بدهی ژوزه را می پردازیم. در حال حدود یک و نیم میلیون یورو باید به ژوزه پرداخت شود اما رقم دقیق را دادگاه بین المللی کاس اعلام خواهد کرد.

 

 طاهری درباره کسر امتیاز از پرسپولیس و در فصل آینده و اینکه برخی رسانه ها خبر داده بودند، پرسپولیس فصل آینده را با منفی شش امتیاز آغاز خواهد کرد هم گفت: اصلا چنین چیزی نیست و هنوز دادگاه کاس هیچ رای نداده که بخواهد در کمیته انضباطی فیفا برای پرسپولیس چه در این فصل و چه در فصل آینده کسر امتیازی صورت بگیرد. در صورتی که پرونده هم به کمیته انضباطی برود، باز هم به باشگاه پرسپولیس وقت می دهند. ما دفاعیه خوبی تنظیم کردیم و حالا منتظر رای دادگاه بین المللی حکمیت ورزش هستیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------