واکنش باشگاه سایپا به حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی نارنجی‌پوشان



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, فرهاد مجیدی

مشاور عالی باشگاه سایپا با بیان اینکه هیچ صحبتی مبنی بر حضور فرهاد مجیدی نشده است، گفت: به فرکی اعتماد کامل داریم و از او حمایت می‌کنیم.

 علی اینانلو مشاور عالی باشگاه سایپا در گفتگو با  مهر ضمن تکذیب حضور مجیدی در این باشگاه گفت: ما این موضوع را در سایت ها دیدیم سپس از اعضای هیات مدیره در این باره سوال کردیم که هیچ کس از این مساله اصلا خبر نداشت.

 

وی افزود: فرهاد مجیدی بازیکن بزرگ و خوشنامی است و همه در فضای بازیکنی و کاپیتانی از او به خوبی یاد می‌کنند اما در فضای مربیگری حداقل در باشگاه ما صحبتی از حضور ایشان نشده است.

 

مشاور عالی باشگاه سایپا اضافه کرد: جالب است برخی ها این موضوع را موضوع را مطرح کردند و سپس خودشان گفتند که این پیشنهاد پذیرفته نشده است. آنها بررسی کنند که چه کسی این پیشنهاد را به آنها داده است. در این میان دو فرضیه از دید ما مطرح می‌شود. شاید یک فردی خودش را به عنوان هیات مدیره جا زده باشد! شاید هم این فرد یکی از محصولات شرکت ما را سوار بوده و فکر کرده که چون محصول ما را سوار می‌شود در باشگاه نیز سمتی دارد. فرضیه دوم این که شاید با طرح این موضوع برخی ها می‌خواستند فضایی را برای خودشان ایجاد کنند. 

 

اینانلو تصریح کرد: در حال حاضر حتی صحبتی از مربیانی که روی کار هستند و رزومه مربیگری نیز دارند و کاملا به صورت یک مربی شناخته می‌شوند هم در باشگاه ما مطرح نیست. چه برسد به این دوستان که در عرصه بازیگری خوشنام بودند اما رزومه مربیگری ندارند. امیدواریم ایشان یک روزی در عرصه مربیگری ورود کنند و موفق شوند.

 

مشاور عالی باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: حسین فرکی از حمایت همه جانبه از سوی مدیریت و اعضای هیات مدیره باشگاه برخوردار است و بنا داریم که با ایشان فعلا ادامه دهیم. فرکی در مجموعه سایپا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی در مورد برنامه باشگاه سایپا برای فصل گذشته نیز تصریح کرد: فعلا تمام فکرمان معطوف به بازیهای باقی مانده است تا ببینیم چه اتفاقی پیش خواهد آمد. اما بی تدبیر و بی‌برنامه نیستیم و اجازه بدهید این برنامه ها فعلا مطرح نشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------