آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

رحمتی: قبل از دیدار آسیایی از مشکلات استقلال حرف نمی‌زنم



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رحمتی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلاتی وجود دارد که ترجیح می دهم قبل از دیدار با لوکوموتیو ازبکستان در خصوص آنها صحبت نکنم.

 به گزارش مهر، سید مهدی رحمتی قبل از اعزام به کشور ازبکستان در خصوص دیدار با لوکوموتیو اظهار داشت: با توجه به دیدار گذشته مان با این تیم، شناخت خیلی خوبی از آنها داریم و برای گرفتن سه امتیاز بازی به تاشکند می‌رویم. ان‌شاءالله که با دست پر به کشور باز می‌گردیم.

 

وی در خصوص شرایط آبی پوشان بیان داشت: تیم از نظر فنی، فیزیکی و روحی و روانی در شرایط خوب و مناسبی قرار دارد و با تمام قوا به ازبکستان می‌رویم. کادر فنی هم قطعا آنالیز خوبی از این بازی دارد و فکر می‌کنم که شرایط پیش از بازی به سود استقلال باشد.

 

رحمتی در خصوص مشکلات تیمش و دغدغه‌هایی که قبل از اعزام به ازبکستان وجود دارد گفت: قطعا مشکلاتی هست و ما دغدغه‌هایی داریم که من ترجیح می‌دهم قبل از یک بازی به این مهمی در آسیا در خصوص آنها صحبت نکنم.

 

کاپیتان تیم استقلال در خاتمه اظهار داشت: ما قطعا به صعود از گروه مان فکر می‌کنیم و بسیار امیدواریم که از گروه خودمان به مرحله بعدی مسابقات راه یابیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------