آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

علیرضا منصوریان: انسجام تیمی نقطه قوت لوکوموتیو است/ شناخت کاملی از حریف داریم



  اخبار ورزشی  ,خبرهای  ورزشی , علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: انسجام و نظم تیمی نقطه قوت تیم لوکوموتیو ازبکستان است.

 به گزارش مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی استقلال با لوکوموتیو ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: لوکوموتیو تیم سرحالی است که بازیکنانش به این تیم کمک زیادی می کنند.

 

وی افزود: همینطور باید به انسجام و نظم تیمی لوکوموتیو اشاره کرد که نقطه قوت آنهاست. حرفه ای نیست که درباره نقطه ضعف حریف حرف بزنیم ولی آنها بازیکنان با تجربه خوبی دارند که در کنار انسجام تیمی، نقطه قوتشان است.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: بازی فردا می تواند قشنگ باشد. آنها در تهران خوب بازی کردند ولی ما در بازی رفت از فرصت هایمان بهتر استفاده کردیم. شناخت کاملی از آنها داریم. سعی مان این است که فردا پیروز شویم. با توجه به شرایط جدول لازم است تا سه امتیاز بازی را بگیریم.

 

وی در پایان درباره نقاط ضعف و قوت حریف ازبکستانی، گفت: نقطه قوت این تیم تجربه آنهاست. همچنین انسجام و نظم آنها خیلی خوب است. «تیمور کاپادزه» بازیکنی است که از تجربه زیادی برخوردار است و بسیار سرحال است. او می تواند به تیمش کمک کند. حرفه ای هم نیست درباره نقاط ضعف این تیم صحبت کنم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------