پنجعلی : پرسپولیس مستحق قهرمانی است/ وضعیت نیمکت با نبود رضاییان بدتر شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,پنجعلی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از 9 سال همه انتظار این قهرمانی زودهنگام را داشتند و پرسپولیس این فصل واقعاً مستحق قهرمانی بود.

 محمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص اینکه تیم فوتبال پرسپولیس اگر 3 امتیاز دیگر در لیگ برتر کسب کند قهرمان این فصل است، اظهار داشت: فکر کنم بعد از 9 سال همه انتظار این قهرمانی زودهنگام را داشتند و پرسپولیس این فصل واقعاً مستحق قهرمانی بود.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس این فصل خیلی قشنگ بازی می‌کرد و قطعاً باید قهرمان می‌شد تا دل هوادارن را شاد کند و زیبایی فوتبال را نشان هواداران دهد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ستاره‌ای که بعد از قهرمانی روی پیراهن این تیم قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: بالاخره پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود و برای یادگاری و تداعی کردن خاطرات باید یک ستاره روی پیراهن پرسپولیس قرار دهند.

 

پنجعلی در خصوص عملکرد و شانس صعود پرسپولیس از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کار ما در آسیا سخت شده است ولی باید برنامه‌ریزی کنیم. بازی‌های آسیایی سخت هستند و تیم‌های قدرتمندی در این مسابقات حضور دارند.

 

وی در پایان گفت: نیمکت پرسپولیس با نبود رامین رضاییان وضعیت بدتری پیدا کرده است ولی امیدوارم با تدبیری که برانکو در نظر گرفته است این تیم بتواند در آسیا موفق باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------