مدیر مجموعه آزادی: استقلال و پرسپولیس سه، چهارمیلیارد به ما بدهکارند



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , مجموعه آزادی

پیروزی دیلی نوشت: مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: قطعاً به دنبال این موضوع هستیم تا مطالبات خود را وصول کنیم اما اولویت ما تعامل با باشگاه‌های بزرگ پایتخت است. 

 به  گزارش  خبر  انلاین ؛سید حسن طباطبایی در مورد بدهی نجومی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی گفت: میزان بدهی آنها به ما مشخص است اما در حال حاضر حضور ذهن ندارم که مبلغ دقیق مطالبات ما چقدر است.

 

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود بدهی استقلال و پرسپولیس حدود سه، چهارمیلیارد تومان است، گفت: بله، هر باشگاه در همین حدود به ما بدهکار هستند.

 

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای وصول مطالبات‌شان دارد، گفت: تا کنون مذاکراتی را با مسئولان هر 2 باشگاه داشته‌ایم و امیدواریم که بتوانیم مطالبات خود را بگیریم.

 

طباطبایی در واکنش به این مسئله که آیا می‌تواند پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر، پول خود را بگیرد یا خیر، هم گفت: تمام هدف ما این است که پول‌مان را بگیریم اما فشار زیادی نمی‌آوریم چون دوست داریم این اتفاق با تعامل رخ دهد. مذاکرات را ادامه می‌دهیم چون ما هم به این پول احتیاج داریم اما تأکید می‌کنم که بنای ما تعامل است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------