پورموسوی: اگر برخی مربیان به تماس‌های خود ادامه دهند نامشان را رسانه‌ای می‌کنم



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,پورموسوی

.سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: اگر به تماس‌های خود به بازیکنان ما ادامه دهند، نام این دو سه مربی را رسانه‌ای می‌کنم

.سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد اینکه بعد از نشست خبری دیدار مقابل سایپا اعلام کرد، تیمش قصد تمرین کردن ندارد و آیا همچنان روی نظر خود مصرّ است؟ گفت: هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده، بعد از صحبت‌هایی که در نشست خبری انجام دادند عده‌ای علیه من جبهه گرفتند و گفتند ما کمک نمی‌کنیم، مگر شما تا به الان کمک کردید که اکنون پیغام می فرستید؟ تاکنون 2.5 میلیارد به باشگاه آمده که از طریق شریعتی استاندار خوزستان این پول تهیه شده و یک میلیارد اخیر هم که به تیم تزریق شد، بار دیگر با توصیه شریعتی و پیگیری‌های حیدری مدیرکل ورزش و جوانان بود. 

 

وی افزود: اگر به غیر از شریعتی و حیدری نفر سومی هست که یک قدم برای تیم پا پیش گذاشته، این مسئله را بگوید. مگر من برای خودم درخواست پول دارم؟ این تیم عشق مردم است و اگر کسی هم کمک می‌کند به خاطر خوشحالی مردم خوزستان است. شما در پستی که فعالیت می‌کنید وظیفه دارید تا برای شادی مردم کمک کنید. الکی فایل صوتی من را دست به دست نکنند، پیغام نفرستند که ما کمک نمی‌کنیم، روی حرفی که زدم محکم ایستاده‌ام. نمی‌گویم کمک، بلکه اگر یک قدم برای این تیم برداشتند، این مسئله را بگویند، هر وقت تماس می‌گیریم پاسخ به ما نمی‌دهند. تاکنون 3.5 میلیارد پول به باشگاه آمده که شریعتی در این راستا تلاش کرده است. متأسفانه به تماس‌های ما پاسخ نمی‌دهند. اگر درخواست شخصی داشتم ناراحت نمی‌شدم، اما 26 درصد از فصل قبل طلب دارم و امسال هم هیچ پولی دریافت نکردم و حتی از جیبم خرج کردم. 

 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا این صحبت‌ها تاکنون ذره‌ای روی بانک ملی تأثیر گذاشته است، گفت: روز شنبه اعلام کردم دیگر تمرین نمی‌کنیم و دیروز تمرینات تعطیل بود امروز هم قرار نیست تمرین کنیم. چهار نفر تا به الان جمع نشدند و فکری در این رابطه بکنند. ما پنج‌شنبه بازی مقابل فولاد را در پیش داریم و 5 اردیبهشت باید در آسیا به میدان برویم. عدم حضور ما مقابل فولاد بازتاب داخلی دارد، اما عدم حضور مقابل الفتح بازتاب بین‌المللی پیدا خواهد کرد و ممکن است فوتبال ما تعلیق شود. مسئولان فکر می‌کنند در آسیا هم کارها به این شکل است که با دورهمی و خوش و بش پیش برویم. ما با همه سختی‌ها جنگیدیم، اما هنوز تکلیف ما مشخص نشده است. برخی از تیم‌ها 60درصد پول به بازیکنان داده‌اند اما آنها هنوز ناراحت هستند. ما که 2، 5 و 10 درصد پول پرداخت کرده‌ایم چه باید بگوییم؟

 

پورموسوی در مورد اینکه در نشست خبری از فعالیت برخی مدیربرنامه‌ها در اطراف تیمش انتقاد کرده بود، اظهار داشت: علی پورکیانی روز گذشته به سازمان لیگ رفت و این مسئله را به صورت جدی دنبال می‌کند. آخرین اخطار را به برخی از مربیان از طریق این مصاحبه می‌دهم، چرا که می‌دانم اکثر فوتبالی‌ها سایت شما را مطالعه می‌کنند. اگر به تماس‌های خود به بازیکنان ما ادامه دهند، نام این دو سه مربی را رسانه‌ای می‌کنم. برخی از این افراد حتی امسال تیم ندارند، ولی تماس می‌گیرند و می‌گویند برای سال بعد جایی نرو، چرا که قصد دارند برخی از بازیکنان ما را به تیم‌های جدیدشان ببرند. این افراد نه عِرق استانی و نه عِرق ملی دارند. این افراد فقط هدفشان تخریب من است و دوست دارند استقلال خوزستان سقوط کند، خوشبختانه به هدفشان نرسیده‌اند و ان‌شاالله بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم. 

 

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با اینکه برخی دوست دارند این تیم سقوط کند تا به راحتی تیم منحل شود، گفت: برنامه این بود استقلال خوزستان بیفتد، این مسئله در خوزستان سابقه داشته است. یکبار فولاد قهرمان شد و سال بعد آنها را چنان کوبیدند که به فاصله کم تیم به دسته یک سقوط کرد. خدا را شکر با همتی که انجام شد، بازیکنان از دل و جان مایه گذاشتند و تیم را حفظ کردیم. من در رده سنی نوجوانان، جوانان، امید، لیگ استانی، لیگ دسته سه، لیگ دسته دو، لیگ دسته اول و لیگ برتر فعالیت کردم و به خوبی روش کار با بازیکنان را می‌شناسم. بازیکن فقط صداقت می‌خواهد و من با بازیکنانم با صداقت برخورد کرده‌ام. وقتی می‌بینیم آنها به خاطر دوندگی زیاد کبود می‌شوند ولی ما چیزی نداریم به آنها بدهیم، شرمنده می‌شوم. 

 

وی در مورد اینکه چه راهکاری برای شکستن اعتصاب پیشنهاد می‌کند، گفت: بازیکنان ما باغیرت هستند، جمله نداران باغیرت که در ایران در مورد تیم ما پیچیده، کاملاً درست است. حداقل بیایند و با بازیکنان صحبت کنند و بگویند که 20 روز دیگر مشکلات حل خواهد شد. قصد دارند اقداماتی را انجام دهند. در بازی با لخویا که به قطر رفتیم،‌بازیکنان تیم سه روز در هتل و یک اتاق دو در سه مانده بودند، یک نفر بگوید بازیکنان ما در خیابان و یا مغازه دیده است. این مسئله به خاطر این است که جیب بازیکنان ما خالی است، مگر می‌شود بازیکن و یک انسان سه روز در اتاق بماند و در و دیوار را نگاه کند، این بازیکنان به خاطر علاقه‌ای که به مردم دارند در تیم مانده‌اند و تلاش می‌کنند. باز هم می‌گویم فقط شریعتی و حیدری برای تیم ما قدم برداشتند و نفر سومی نبوده که به ما کمک کند. 

 

پورموسوی در مورد اینکه مسئولان بانک ملی انگار قصد واگذاری تیم را هم ندارند، گفت: 11 فروردین با همایون یوسفی نماینده اهواز در مجلس جلسه داشتم، او در تماس با یکی از مسئولان بانک ملی از او خواست اگر قصد تیم‌داری ندارد این مسئله را بگوید، البته به نظر من طرح این سؤال در فاصله دو ماه مانده به پایان مسابقات درست نبود، اما آن مسئول بانک ملی هم گفت قصد واگذاری تیم را ندارم و به خاطر شادی مردم تیم‌داری می‌کنم.

 

از 15 به بعد هر چقدر با یوسفی تماس گرفتیم تا در رابطه با قولی که به حل مشکلات دادند جوابی بدهد به تماس ما پاسخی داده نشد. مسئولان بانک ملی اگر قصد تیم‌داری هم ندارند، ابتدا باید به تعهدات خود عمل کنند و سال بعد تیم را واگذار کنند. باید این مشکلات فعلی حل شود،‌این بازیکنان همه به تیم‌های خود علاقه دارند و به این راحتی از استقلال خوزستان جدا نخواهند شد، اما ابتدا باید برادریمان را ثابت کنیم و پول آنها را بدهیم، آن وقت اگر ماندند خوشحال می‌شویم و اگر هم از تیم جدا شدند، سعی می‌کنیم جایگزین پیدا کنیم. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------