حکم عجیب دیدار جنجالی نساجی و خونه به خونه



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , جنجالی نساجی و خونه به خونه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رایی عجیب حکم به تکرار بازی جنجالی نساجی و خونه به خونه داد. 

به گزارش ایسنا، رای نهایی دیدار دو تیم نساجی مازندران و خونه به خونه بابل از هفته ۲۸ لیگ دسته اول فوتبال از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر اعلام شد: 

 

۱- فرید یعقوب‌نیا - مربی تیم نساجی مازندران به دلیل اعتراض مکرر به داور مستنداً به ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی با تذکر تنبیه می‌شود.

 

۲-باشگاه خونه به خونه بابل به دلیل فحاشی و رفتار غیرورزشی تماشاگرانش مستنداً به بند ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به یک مسابقه محرومیت از حضور تماشاگران در اولین مسابقه خانگی با احتساب یک جلسه محرومیت اعمال شده ناشی از رای اول و نیز مبلغ بیست میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

 

۳-باشگاه نساجی مازندران به دلیل فحاشی، رفتار غیرورزشی و نیز ورود به محوطه زمین مسابقه (توسط تماشاگران) مستندا به بند ۳ ماده ۷۹  آیین نامه انضباطی و به دو مسابقه محرومیت از حضور تماشاگران در اولین مسابقه خانگی و نیز مبلغ بیست میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

 

۴-با توجه به اینکه نظریه اخیر داور مسابقه و نیز مستندات موجود در پرونده حکایت از این دارد که نیمه تمام ماندن مسابقه بدواً به جهت رفتار غیرورزشی تماشاگران هر دو تیم و نهایتاً با تصمیم و دستور مقامات محلی بوده و داور مسابقه دخالت مستقیم در تعطیلی مسابقه نداشته است، لذا کمیته انضباطی مستنداً به ماده ۲۳ آیین نامه انضباطی حکم به تکرار مسابقه مذکور بدون حضور تماشاگران ( میزبان و میهمان ) و با رعایت سایر تشریفات و موازین قانونی توسط کمیته برگزار کننده مسابقات صادر و اعلام کرد. 

 

این رأی در بندهای ۲، ۳ و ۴ قابل تجدیدنظرخواهی و در بقیه موارد قطعی است.

 

به گزارش ایسنا، این بازی با نتیجه یک بر یک در جریان بود که با اتفاقات رخ داده و درگیری تماشاگران با نظر مسئولان محلی، بازی نیمه کاره تمام شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------