خوشحالی کردن جرم نیست/ چه انتقادی به امیر قلعه‌نویی وارد است؟



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, امیر قلعه‌نویی

سرمربی تراکتورسازی این روزها به موضوعی برای دومین بار متهم شده که نه جرم است و نه عیبی دارد هر چند بهتر است او و مربیانی مثل او خوشحالی خود را کنترل کنند. 

به گزارش  مهر، امیر  قلعه نویی پس از چند سال دوباره متهم شد به مشت گره کردن مقابل استقلال. او متهم شد به اینکه برای دومین بار چنین کرده و پس از پیروزی بر استقلال خوشحالی خوبی نداشته است.

 

دوباره عکس هایی از این مربی منتشر شد و فضایی سنگین علیه وی در استقلال و میان هواداران این تیم شکل گرفت اما آیا خوشحالی کردن برابر تیم قبلی اتفاقی است که باید منجر به حملاتی اینچنینی علیه یک مربی حرفه ای شود؟

 

 شاید به امیر قلعه نویی نقدهای زیادی وجود داشته باشد، نقد هایی در بعد رفتاری، در بعد اطرافیانی که پیرامون او می چرخند، نقدهایی در بعد فنی حتی اما اینکه او بعد از گلزنی تیمش در کورس نایب قهرمانی خوشحالی کند عیب بزرگی محسوب نمی شود.

 

می توان به امیر قلعه نویی، علی دایی و خیلی های دیگر در عالم مربیگری توصیه کرد که رفتار عجیبی بعد از گلزنی به تیم های سابق خوب نباید نشان دهند اما مطمئنا آنها به تیم جدید خود تعهد دارند و در حال رقابت کردن در لیگ هستند و با تمام وجود هر روز کار می کنند تا موفق شوند و طبیعی است که نتوانند برخی مواقع خودشان را کاملا کنترل کنند.

 

امیر قلععه نویی هم از این قاعده مستثنی نیست و با وجود مشکلات زیادی که در تبریز با آنها مواجه شد و بسته شدن پنجره زمستانی اش که نوراللهی و عالیشاه را از او گرفت و با کمبود نفر مواجه شد طبیعی است که با گل ابراهیمی به رحمتی خوشحال شود و در راه رساندن تیم به نقطه بهتر سر از پا نشناسد. در واقع اگر اینچنین نباشد باید به آن مربی خرده گرفت که چرا همه سلول های بدنش برای موفقیت تلاش نمی کنند.

 

گره کردن مشت امیر قلعه نویی اتفاق خوبی نیست اما مشت گره کردن یا خوشحالی کردن تنها معطوف به این مربی نیست و دیگران هم چنین می کنند و آنها هم که چنین نمی کنند در دل طوفانی از موفقیت را جشن گرفته اند و تنها نقابی به صورت می زنند محض احترام به هواداران تیم رقیب که روزی نام خود اینها را فریاد زده اند که البته این احترام حتی با نقاب هم قشنگ است اما برخی هستند که اعتقادی به آن ندارند و امیر قلعه نویی یکی از آنهاست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------