بارسلونا برنده ال کلاسیکوی مهیج/ مسی مرد بی مهار سانتیاگو برنابئو



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,بارسلونا

تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه شب دیدار برگشت ال کلاسیکو را برگزار کردند که این دیدار مهیج و پرگل با پیروزی ۳ بر ۲ بارسلونا پایان یافت. لیونل مسی با زدن دو گل ستاره بازی بود.

به گزارش مهر، تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه شب دیدار برگشت ال کلاسیکو را در چارچوب هفته سی و سوم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که در پایان برتری ۳ بر ۲ بارسلونا را به دنبال داشت.

 

در نیمه نخست این بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. حرکت رونالدو از چپ و ضربه زمینی او که توسط تراشتگن دفع شد نخستین اتفاق مهم بازی بود. در ادامه این بارسلونا بود که با چند حرکت گروهی و ضربه سوارز خطر ایجاد کرد.

 

نیمه نخست به اواسط خود رسیده بود که ضربه آرنج مارسلو به لیونل مسی باعث شد تا صورت ستاره آرژانتینی غرق خون شود. رئال مادرید در ادامه به گل رسید. در دقیقه ۸۹ سانتر مارسلو را راموس در حالت مشکوک به آفساید توپ را به تیر دروازه کوبید تا کاسمیرو دروازه خالی آبی اناریها را باز کند.

 

بارسلونا خیلی زود کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۳۳ لیونل مسی در عمق دفاع حریف صاحب توپ شد و با حرکتی سریع در میان سه مدافع تیم مادریدی دروازه میزبان را باز کرد.

 

در دقیقه ۳۶ بازی شوت مودریچ را ترشتگن دفع کرد. بارسلونا در ادامه بازی تلاش بیشتری برای گلزنی به خرج داد اما مدافعان رئال مادرید اجازه خودنمایی را به آبی اناریها ندادند. قبل از پایان نیمه نخست گرت بیل تعویض شد و جای خود را به آسنسیو داد. در نهایت وقت اول این دیدار مهیج با تساوی یک بر یک پایان یافت.

 

رئال مادرید نیمه دوم را با حملات فراوان آغاز کرد. نفوذ کارواخال و متعاقب آن شوت فنی کروس که با واکنش تراشتگن همراه شد از جمله حملات میزبان بود. چند دقیقه بعد کریم بنزما یک موقعیت عالی را هدر داد.

 

بارسلونا با شوت آلکاسر در موقعیتی ایده آل پاسخ محکمی به حملات میزبان داد. آبی اناریها که خود را پیدا کرده بودند در دقیقه ۵۹ روی یک ضربه کرنر تا آستانه گل دوم پیش رفتند اما ضربه سر پیکه را دروازه بان رئال مادرید با واکنشی دیدنی دفع کرد.

 

رئال مادرید بهترین فرصت برای گلزنی را توسط رونالدو از دست داد. ستاره مادرید در موقعیتی عالی نتوانست گلزنی کند. بعد از آن بارسلونا دست به موجی از حملات زد و به گل دوم رسید. بعد از اینکه شوت محکم مسی توسط ناواس برگشت داده شد، شوت دیدنی و پای چپ راکیتیچ دروان دروازه رئال مادرید جای گرفت. این اتفاق در دقیقه ۷۷ رخ داد.

 

در دقیقه ۷۸ بازی سرخیو راموس با خطای فاحش مانع پیشروی مسی شد تا به با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شود. بارسلونا بعد از آن موقعیتی استثنایی را توسط پیکه در دو متری دروازه از دست داد.

 

رئال مادرید که دوست نداشت در سانتیاگو برنابئو بازنده زمین را ترک کند با وجود یک بازیکن کمتر فشار را بیشتر کرد و سرانجام مزد حملات خود را در دقیقه ۸۵ توسط خامس رودریگز گرفت. این بازیکن در دهانه دروازه پاس مارسلو را به گل تبدیل کرد.

 

این پایان کار نبود. بارسلونا در ادامه نا امید نشد و در دقیقه ۹۳ به گل سوم خود رسید. لیونل مسی در میان مدافعان حریف صاحب توپ شد و با شوتی دقیق دروازه رئال مادرید را باز کرد تا آبی اناریها برنده این ال کلاسیکوی مهیج باشند.

 

گلی که مسی در دقیقه ۹۳ به ثمر رساند پانصدمین گل او برای بارسلونا در دیدارهای رسمی بود. مسی بعد از این گل لباس خود را در آورد و یک کارت زرد را به جان خرید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------