بارسلونا ۷ گل به اوساسونا زد/ صدر جدول آبی اناری باقی ماند



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی , لالیگا

تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی پرگل خانگی برابر اوساسونا صدرنشینی خود در لالیگا را تثبیت کرد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال بارسلونا چهارشنبه شب در چارچوب هفته سی و چهارم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف اوساسونا رفت و این تیم را با شکست ۷ بر یک بدرقه کرد. لیونل مسی که مرد اول ال کلاسیکو بود در این بازی ۶۳ دقیقه در میدان حضور داشت و دو گل زیبا به ثمر رساند.

 

نیمه نخست این بازی با برتری ۲ بر صفر بارسلونا پایان یافت. در دقیقه ۱۲ لیونل مسی با توپ ربایی و فرار از کمند مدافعان حریف به زیبایی دروازه اوساسونا را گشود و در دقیقه ۳۰ آندره گومس گل دوم آبی اناریها را به ثمر رساند.

 

شروع نیمه دوم یک گل برای اوساسونا بدنبال داشت. روبرتو تورس در دقیقه ۴۸ روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه تراشتگن را گشود. بارسلونا این گل را در دقیقه ۵۸ پاسخ داد. آندره گومس زننده این گل بود.

 

در دقیقه ۶۱ بازی لیونل مسی پشت محوطه جریمه اوساسونا صاحب توپ شد و با ضربه دقیق خود دروازه حریف را گشود. مسی دو دقیقه بعد زمین بازی را ترک کرد تا انرژی خود را حفظ کند.

 

بارسلونا که سوارز، نیمار و اینیستا را هم در ترکیب نداشت در دقیقه ۶۴ به پنجمین گل خود دست یافت و در دقیقه ۶۷ نوبت به خاویر ماسکرانو رسید تا از روی نقطه پنالتی دروازه اوساسونا را باز کند. این نخستین گل رسمی ماسکرانو با پیراهن بارسلونا بود که تشویق فراوان نیمکت نشینان و هواداران آبی اناریها را بدنبال داشت.

 

آخرین گل بازی را پاکو آلکاسر در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند تا آبی اناریها بعد از پیروزی در ال کلاسیکو، جشن دیگری را در نوکمپ برپا کنند.

 

بارسلونا با این برد ۷۸ امتیازی شد و در صدر جدول جایگاه خود را حفظ کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------