برانکو : لطفافراموش کنید و به ورزشگاه بیایید



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, برانکو

دربرابر الوحده ما به حمایت هواداران پرسپولیس نیاز داریم.اگر در بازی الوحده به ورزشگاه بیایند با این حمایت می توانیم این تیم را شکست بدهیم.این مسابقه یکی از سخت ترین بازی های ماست و ما به صعود امیدواریم.برای همین به این مسابقه امیدواری زیادی داریم. 

سرمربی پرسپولیس از تماشگرانش درخواست کرد که برای بازی مقابل الوحده مشکلات چند روز گذشته را فراموش کنند و به استادیوم بیایند. 

 

به گزارش عصرایران ، در فاصله یک هفته باقی مانده تا بازی حساس پرسپولیس و الوحده در استادیوم آزادی سرمربی این تیم تلاش می کند ، مدیریتی روی فضای ملتهب اردوی قرمزها داشته باشد و از هواداران تیم بخواهد که با بازیکنان آشتی کنند. 

 

او که روز گذشته مصاحبه ای کوتاه با کاپ کرده به آنها گفته که نیاز شدیدی به هواداران پرسپولیس دارد. البته نکته مهم برانکو در مورد سکوهای خالی استادیوم آزادی است. 

 

یعنی هرچند تماشاگران معدود حاضر در استادیوم علیه بازیکنان شعار دادند اما سرمربی تیم هم لابد می داند که مهمترین دلیل این مساله و شنیده شدن صدای لیدرها حمعیت کم حاضر در استادیوم بوده است. او در مورد بازی با ذوب آهن از تعداد کم تماشاگران بدون اشاره به مساله دیگری حرف می زند:«طبیعی است وقتی یک بازی حساسیتش کم باشد تماشاگر اندکی به ورزشگاه می آید.ما قهرمان شدیم و به همین دلیل این مسابقه تعداد زیادی تماشاگر نداشت.با این وجود از هواداران می خواهم همه چیز را فراموش کنند و به بازی الوحده فکر کنند و در این بازی آزادی را پر کنند.»

 

درخواست سرمربی پرسپولیس البته تا حدی به مصاحبه تند  بیرانوند پس از بازی و عکس های مشابه بازیکنان در اینستاگرامشان هم مربوط می شود . او به سکوهای آزادی برای بازی دوشنبه هفته آینده نیاز کامل دارد و خوب می داند که ادامه این شرایط آن هم در مهمترین بازی فصل به نفعش نیست:«:من هرگز درباره تک تک بازیکنان صحبت نمی کنم.فقط این را می دانم که از خط دروازه تا حمله خوب کار کردند و ما به همین دلیل قهرمان شدیم.انتقادات همیشه وجود دارد و نمی توانیم با آن کاری کنیم.من همیشه به بازیکنان پرسپولیس افتخار می کنم.آنها وظایف شان را به خوبی انجام دادند و امیدوارم با کمک تماشاگران یکی از مهمترین کارهایمان را درست انجام دهیم»

 

سرمربی پرسپولیس البته خیلی مستقیم تر از صعود صحبت کرده و درخواست کرده که برای کمک به پرسپولیس هواداران به استادیوم بیایند:«دربرابر الوحده ما به حمایت هواداران پرسپولیس نیاز داریم.اگر در بازی الوحده به ورزشگاه بیایند با این حمایت می توانیم این تیم را شکست بدهیم.این مسابقه یکی از سخت ترین بازی های ماست و ما به صعود امیدواریم.برای همین به این مسابقه امیدواری زیادی داریم.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------