آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

زمان برگزاری لیگ برتر چهاردهم مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی,


 اخبار ورزشی - جام‌ حذفی رفت و برگشتی شد
لیگ برتر چهاردهم از نهم یا دهم مرداد

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد: جام حذفی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و قهرمانش پس از هفت دیدار شناخته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا بهروان در نشست خبری که در حاشیه نشست سالانه هیات رئیسه فدراسیون و روسای هیات‌های فوتبال سراسر کشور در مشهد برگزار شد، در خصوص سقف قراردادها برای باشگاه‌های ورزشی عنوان کرد: سازمان لیگ تمایلی به سقف ندارد ولی این موضوع الزام AFC است که تاثیر زیادی در نمره ایران برای کسب سهمیه میزبانی دارد.

وی با بیان اینکه 13 باشگاه فوتبال در لیگ برتر رقم قراردادهایشان به طور طبیعی کمتر از سقف است، گفت: متاسفانه مدام در حال مقایسه باشگاه‌های خود با خارج از کشور هستیم. این در حالی است که هیچ کجا مانند ایران این تعداد باشگاه‌ دولتی در مسابقات حضور ندارد و این خصوصی نبودن مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان این که امسال طرح جدیدی برای جام حذفی داریم، گفت: فصل گذشته را بررسی کردیم و با توجه به همین اشکالات تصمیم گرفتیم به جای این که قهرمان جام حذفی با سه بازی قهرمان شود از امسال پس از هفت بازی به قهرمانی برسد.

وی ادامه داد: همچنین دیدارها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که با این تغییر بحث قهرمانی و قرعه‌کشی حل می‌شود و چهره قهرمان حذفی فوتبالی‌تر و ارزشمندتر خواهد بود و جمعیت بیشتری به ورزشگاه خواهد آمد و سعی داریم تا فینال جدا از بحث تیم‌های فینالیست همیشه در یک ورزشگاه مشخص برگزار شود.

عضو هیات رئیسه فدارسیون درباره آغاز لیگ برتر نیز گفت: از روز نهم یا دهم مرداد ماه لیگ برتر با 16 تیم آغاز می‌شود که ریز برنامه‌ها را در اوایل بهمن ماه به فیفا اعلام کردیم تا در برگزاری لیگ به مشکل برنخوریم.

بهروان همچنین اظهار کرد: برخلاف سال‌های گذشته امسال فیفا دی در 10 روز برگزار خواهد شد تا کشورها بتوانند دیدارهای دوستانه متعددی داشته باشند و نیز کسب درآمد بیشتری وجود داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اختصاص سه درصد از قرارداد بازیکنان لیگ دسته یک به هیات فوتبال استان‌ها تصریح کرد: در حال حاضر چنین قانونی در لیگ برتر وجود ندارد ولی در لیگ دسته یک ملزم به پرداخت این مبلغ هستند که در خصوص سه نماینده خراسان رضوی در لیگ یک، هیچ کدام سه درصد حق و حقوق هیات فوتبال استان خود را پرداخت نکرده‌اند این در حالی است که این مبلغ حق قانونی هیات فوتبال است و در بیشتر مواقع هیات با تیم‌ها همکاری می‌کند.

وی همچنین با اشاره به الزام پرداخت مالیات قرارداد از سوی بازیکنان گفت: هر بازیکن موظف است مالیات خود را پرداخت کند و اگر بازیکنی مالیات قرار داد خود را نپردازد، قرارداد وی در هیات فوتبال ثبت نخواهد شد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در فصل جدید، تمام بازی‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.
 اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------