آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

فردا جانانه بازی خواهیم کرد/ هواداران هوشیار باشند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

کاپیتان استقلال با تاکید بر اینکه فردا دیدار سختی را برابر العین خواهیم داشت، گفت: جانانه بازی خواهیم کرد و تنها به پیروزی در این دیدار فکر می کنیم. 

به گزارش  مهر، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری قبل از دیدار با العین امارات از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فردا تنها به یک چیز فکر می کنیم و آن هم برد برابر العین است. من قبل از این دو بار با این تیم رو به رو شدم و شناخت خوبی از این تیم دارم و می دانم فردا روز حساسی برای فوتبال ایران خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: باید بازی فردا را با پیروزی به پایان برسانیم و هواداران مطمئن باشند بازیکنان استقلال از جان شان مایه خواهند گذاشت و جانانه بازی خواهند کرد تا بتوانیم به یک پیروزی دست پیدا کرده و خود را برای دیدار برگشت آماده کنیم.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئنا العین هم چشم به پیروزی در این دیدار دارد اما ما با حمایت هواداران مان که مطمئنا فردا ورزشگاه را پر خواهند کرد به مصاف العین خواهیم رفت و این تیم را در تهران شکست خواهیم داد.

 

کاپیتان استقلال در ادامه تاکید کرد: متاسفانه دیدیم اشتباهات برخی تماشاگران باعث شده تا پرسپولیس از داشتن تماشاگر در یک بازی خانگی محروم باشد و امیدوارم هواداران استقلال این موضوع را درک کنند و از آوردن لیزر و مواد محترقه خودداری کنند زیرا این هم می تواند برای استقلال و فوتبال کشورمان خطرناک باشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید ما به بازی فردا حضور هواداران است و ما در کنار آنها آرامش می گیریم پس امیدوارم با رعایت همه موازین اخلاقی بازی را با موفقیت به پایان رسانده تا باعث نشویم در دیدارهای آینده بدون تماشاگر به مصاف حریفان برویم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------