جلسه کی‌روش با مسئولان سازمان لیگ برگزار شد/ کارلوس به دنبال برگزاری منظم لیگ



  اخبارورزشی ,خبرهای   ورزشی,کی‌روش

مسئولان سازمان لیگ برتر برای تدوین تقویم فصل جدید فوتبال ایران جلسات خود با سرمربی تیم ملی آغاز کرده‌‌اند.

به گزارش میزان، یک ماه پیش بود که مدیران سازمان لیگ برتر با ارسال نامه‌ای کتبی به مهدی تاج، از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کردند به منظور برنامه‌ریزی برای تدوین تقویم فصل جدید فوتبال ایران جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار کنند.

 

از آنجایی که تقریبا صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه قطعی شده است، مدیران سازمان لیگ نیاز دارند تا برای برنامه ریزی لیگ جدید، حمایت لازم را با دستور مستقیم مهدی تاج از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی داشته باشند.

 

تاکنون یک جلسه بین کارلوس کی‌روش و سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر برگزار شده و در حاشیه این جلسه سرمربی تیم ملی خواهان برگزاری دو اردو در تابستان شده است.

 

کی‌روش به سازمان لیگ اعلام کرده در صورتی که صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۲ خرداد ماه با پیروزی مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی برگزار شود، برای بازی با کره جنوبی و سوریه نیاز به برگزاری اردوهای بلند مدت و تعطیل شدن مسابقات لیگ برتر مثل سال گذشته ندارد.

 

البته گفته می‌شود مرد پرتغالی به سازمان لیگ اعلام کرده می‌خواهد با تمام قدرت تیم ملی را آماده بازی مقابل کره جنوبی کند تا دوباره این تیم را در صورت امکان در سئول شکست بدهد.

 

از طرفی از آنجایی که برنامه بازی‌های دوستانه و اردوهای آماده‌سازی داخلی و خارجی تیم ملی به صورت دقیق از طرف فدراسیون فوتبال مشخص نشده است، کی‌روش قرار است در جلسه بعدی فقط کمپ‌هایی که در تاریخ‌های فیفا دی برگزار می‌شود را تعیین و به سازمان لیگ ارائه بدهد تا در تقویل فصل بعد گنجانده شود.

 

این نشست با توجه به بازگشت کی‌روش به ایران به زودی برگزار می‌شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------