اختلاف 50 هزار یورویی منشا و پرسپولیس



  اخبارورزشی,خبرهای   ورزشی, پرسپولیس

منشا پس از پایان لیگ با پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مسئولان باشگاه پرسپولیس چند ماه پیش با گادوین منشا با مبلغ 350 هزار یورو توافق می‌کنند و قراردادی بین آنها امضا می شود.) این جدا از 150 هزار یورویی است که به عنوان آپشن در قرارداد منشا لحاظ شده) بعد از مدتی باشگاه سپاهان پیشنهاد 700 هزار یورویی را به منشا می‌دهد و باعث می‌شود این بازیکن از توافقش با پرسپولیس پشیمان شود. پرسپولیسی‌ها برای اینکه منشا را راضی کنند به او قول می‌دهند 50 هزار یورو دیگر به قراردادش اضافه کنند و بعد از این موضوع منشا در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با پیراهن این تیم عکس گرفت.

 

منشا در آخرین دیدارش با مسئولان باشگاه پرسپولیس مبلغی را از به عنوان بخشی از پیش قرارداد دریافت کرد تا دست پر راهی تعطیلات شود اما این دلیل نمی شود که او از موضع قبلی خود کوتاه بیاید. مهاجم نیجریه‌ای قبل از ترک ایران از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهد 50 هزار یورو را کتبا به قرارداد فی‌مابین اضافه کنند که این خواسته او با مخالفت علی‌اکبر طاهری و معاونش مواجه می شود. موردی که اصلا به مذاق منشا خوش نمی‌آید.

 

منشا که در ایتالیا به سر می برد به باشگاه پیغام داده حتما باید 50 هزار یورویی که قولش را داده بودند به قراردادش اضافه شود در غیر این صورت با آنها به مشکل خواهد خورد. در این بین پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند که قرارداد امضا شده بین آنها و منشا رقمش مشخص است و دلیل ندارد به آن مبلغی را اضافه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------